Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
lorti писал(а):
Уменьшают дамаг с боксов, уменьшают задержку на срабатывание. В общем теперь джанглить будет немного труднее, ганкать будет намного легче. Как-то так.
Base damage reduced to 35/50/65/80/95 from 35/55/75/95/115 Ability power ratio reduced to 0.2 from 0.25 Activation range reduced to 300 from 350 Cast range increased to 425 from 400
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
Brenner писал(а):
копипастить смысла не вижу. что-то шако как-то неправильно баффают.
Это неправильные риоты и у них довольно-таки неправильные патчноуты. Но Яроня будет рад: новый скин для МФ.
01 ноя 2011, 09:32
Brenner
[14.3]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
кстати, судя по
скринам
#655 #655
нас ждёт дракон-анорексичка, хотя в гуманоидной форме она шикарна.
01 ноя 2011, 09:34
Zveryga
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
Брр ну и ужас. Надеюсь дополнительные скины получше смотрятся
01 ноя 2011, 10:00
Windsgift
[0.9]
2
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
абилки инсайд
Q: бьет дважды на следующей атаке (форма дракона - кливит все впереди себя) W: аоешит вокруг себя каждую секунду, буст скорости на 3 сек, скорость уменьшается со временем (форма дракона - поджигает еще и землю) E: фаерболит таргет и уменьшает армор (форма дракона - всех в конусе) R: (актив - превращается в дракона, летает, херачит всех на своем пути и отбрасывает, пассивка - увеличивает резисты, в форме в дракона - дважды) пассивка : ее автоатаки - уменьшают кулдаун Q на 0.5 сек - увеличивают длительность W - делает дмг в размере 20% от ап по таргетам под дебафом E - в форме дракона атаки генерируют 2 ярости, а также пассивно накапливают ярость в хуман форме
другие патчноты
амуму бафают рендж кейтлин нерфят Q W грейвс нерф пассивки и Q бролаф Q летит быстрее и ульта юзабельна в контроле ривен фиксят баги шако игра с циферками
Скрытый текст
Rewrote his Deceive, Hallucinate, and Champion tips for more clarity Deceive will now still critically strike even if you break stealth (ie: to cast Jack in the Box) Jack in the Box Base damage reduced to 35/50/65/80/95 from 35/55/75/95/115 Ability power ratio reduced to 0.2 from 0.25 Activation range reduced to 300 from 350 Cast range increased to 425 from 400 Hallucinate Fixed a bug where Shaco's clone wouldn't trigger Two-Shiv Poison's passive
талон увеличивают манакост W и кулдаун R Обезьяна баф Q E и некоторые изменения W (при юзе не отображается инстантно на манабаре, фиксанули баг, когда в стелсе не мог сквозь юнитов ходить, лучше имитирует действия, вуконг теперь пушится немного вперед(раньше копия пушилась назад (надеюсь понятно )) )
английская версия
New Skins in the Store
Ironscale Shyvana Boneclaw Shyvana Mafia Miss Fortune Jurassic Cho’Gath
PVP.net v1.47
You will now receive a message if your stats are going to be delayed Custom Games will now sort properly
League of Legends v1.0.0.128 Shyvana, the Half-Dragon
Twin Bite Shyvana strikes twice on her next attack. Both attacks trigger On-Hit effects and Fury of the Dragonborn effects. Dragon Form: Twin Bite cleaves all units in front of Shyvana. Burnout Shyvana deals magic damage per second to nearby enemies and her Movement Speed is greatly increased for 3 seconds. Shyvana's Movement Speed bonus is reduced over time. Dragon Form: Burnout scorches the earth, continuing to damage enemies that stand on it. Flame Breath Shyvana unleashes a fireball that deals magic damage and melts the target's Armor for 4 seconds. Dragon Form: Flame Breath engulfs all units in a cone in front of Shyvana. Dragon's Descent (Ultimate) Active: Shyvana transforms into a dragon and takes flight to a target location. Enemies along her path take magic damage and are knocked toward her target location. Passive: Shyvana reinforces her scales, increasing her Armor and Magic Resist. Defensive bonuses are doubled in Dragon Form. Fury of the Dragonborn (Passive) Shyvana's melee attacks enhance her abilities. Twin Bite - Reduces the cooldown by 0.5 seconds. Burnout - Extends the duration by 1 second to a maximum of 6 seconds. Flame Breath - Deals 20% of the ability's damage to debuffed targets. Dragon's Descent - Attacks generate 2 Fury and Shyvana passively gains Fury over time while in human form.
Amumu
Attack range increased to 125 from 100
Caitlyn
Piltover Peacemaker base damage reduced to 20/60/100/140/180 from 20/65/110/155/200 Yordle Snap Trap activation radius reduced to 135 from 150
Graves
True Grit Buff duration reduced to 3 seconds from 4 Armor and magic resistance per stack reduced to 3 from 4 at max level Buckshot damage per additional missile reduced to 30% from 35%
Olaf
Undertow missile speed increased to 1600 from 1500 Ragnarok Now breaks crowd control effects upon activation Duration adjusted to 6 seconds at all ranks from 5/6.5/8
Riven
Fixed a bug that caused Riven to stop moving after certain commands. Fixed a bug that caused Ki Shout and Broken Wings to temporarily leave dead unpathable minions behind. Fixed a bug that caused Riven's collision radius to be improperly calculated.
Shaco
Rewrote his Deceive, Hallucinate, and Champion tips for more clarity Deceive will now still critically strike even if you break stealth (ie: to cast Jack in the Box) Jack in the Box Base damage reduced to 35/50/65/80/95 from 35/55/75/95/115 Ability power ratio reduced to 0.2 from 0.25 Activation range reduced to 300 from 350 Cast range increased to 425 from 400 Hallucinate Fixed a bug where Shaco's clone wouldn't trigger Two-Shiv Poison's passive
Talon
Rake mana cost increased to 60/65/70/75/80 from 45/50/55/60/65 Shadow Assault cooldown increased to 75/65/55 seconds from 60/50/40
Wukong
Crushing Blow Total attack damage ratio increased to 1.1 from 1.0 Fixed a bug where Crushing Blow did not display critical strikes or benefit from life steal Decoy Casting Decoy no longer instantly shows a reduction in Wukong's mana bar to enemies Fixed a bug where Wukong's stealth state did not ignore unit collision Improved general Decoy behavior and placement - the Decoy should now more accurately mimic Wukong's previous position and behavior Wukong is now pushed forward slightly when using Decoy, rather than the Decoy being pushed back from Wukong's position Nimbus Strike Attack speed bonus increased to 30/35/40/45/50% from 20/25/30/35/40% Attack speed duration increased to 4 seconds from 3
Dominion
Respawn time adjustments are now +2/-2 seconds regardless of the size in score difference Crystal Scar's Aura armor penetration reduced to 12% from 15% Personal Score reward for assisting in capturing or neutralizing a point increased to 25 from 10 Garrison has been changed to be an untargeted spell, similar to Promote. It will only become castable when in range of an eligible Capture Point. Fixed the channel time display for capturing the central runes to match the actual capture time. The actual time to capture is unchanged. Fixed a bug where capture points could be moved off of their platforms Fixed a crash when audio was disabled
Items
Hextech Sweeper Updated tooltip to be more clear that its Passive ability grants vision of stealthed units Updated the targeting cursor, particle, and vision debuff
01 ноя 2011, 10:01
Unrealko
[0.5]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
Dobroff писал(а):
Activation range reduced to 300 from 350
Это скорее плюс, чем минус. Ренж атаки не режут, режут нерф активации. Очень часто бокс отфиривал жертву за пределы своего ренжа атаки.
У меня одного доспех этой Шиваны вызывает стойкие ощущения с даедриком Морровинда? Поножи так вообще один в один:
Скрытый текст
#18
01 ноя 2011, 12:17
Unrealko
[0.5]
1
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
Windsgift писал(а):
Q: бьет дважды на следующей атаке (форма дракона - кливит все впереди себя) W: аоешит вокруг себя каждую секунду, буст скорости на 3 сек, скорость уменьшается со временем (форма дракона - поджигает еще и землю) E: фаерболит таргет и уменьшает армор (форма дракона - всех в конусе) R: (актив - превращается в дракона, летает, херачит всех на своем пути и отбрасывает, пассивка - увеличивает резисты, в форме в дракона - дважды) пассивка : ее автоатаки - уменьшают кулдаун Q на 0.5 сек - увеличивают длительность W - делает дмг в размере 20% от ап по таргетам под дебафом E - в форме дракона атаки генерируют 2 ярости, а также пассивно накапливают ярость в хуман форме[/spoiler]
Не от ап, а от урона самой Е. Кстати, наличие кучи магического урона лично меня радует
01 ноя 2011, 12:20
Brenner
[14.3]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
появился спотлайт
01 ноя 2011, 14:00
Brenner
[14.3]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
судя по стриму сейнвишеса - будет нерф :>
01 ноя 2011, 14:16
gwld
[0.2]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
хороший джанглер
01 ноя 2011, 14:43
Helly
[9.8]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
бесполезный ганкер до 6-го. нету контроля, максимум может выбежать замедлить от красного и всё.
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
Unrealko писал(а):
Это скорее плюс, чем минус. Ренж атаки не режут, режут нерф активации. Очень часто бокс отфиривал жертву за пределы своего ренжа атаки.
Видимо, зависит от ситуации.
01 ноя 2011, 16:31
dmv43
[3.2]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
Не люблю джанглеров без чарджей И вообще ее Е какое то фиговое.
01 ноя 2011, 19:30
Amazing
[0.9]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
чарджись ультой!
01 ноя 2011, 19:33
Brenner
[14.3]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
dmv43 писал(а):
Не люблю джанглеров без чарджей И вообще ее Е какое то фиговое.
мне кажется она как солотоп куда лучше. как научатся играть - увидим.
01 ноя 2011, 20:17
Xganez
[0.2]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
Играл игру против неё,какая-то она багнутная,а возможно её просто нафидили до ожирения
02 ноя 2011, 08:27
Guinness
[1]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
Helly писал(а):
бесполезный ганкер до 6-го. нету контроля, максимум может выбежать замедлить от красного и всё.
До 6-го ходи ганкать туда, где он есть)
02 ноя 2011, 20:26
Gunbit
[0.5]
0
Shyvana Patch Preview: Balance and Gameplay Changes
Helly писал(а):
бесполезный ганкер до 6-го. нету контроля, максимум может выбежать замедлить от красного и всё.
Ганкается до 6ого на ура. Мувспид с W + красный вполне хватает, так как бурст дамага с W+Q впечатляет. Джанглит ОЧЕНЬ быстро (быстрее феникса). Имхо слишком ОП, нужен нерф. На солотопе стоял пока 1 матч, и тот против олафа - там все было не так радужно, имо лучше в джунглях сидеть. ()
На сайте использованы материалы, принадлежащие Blizzard Entertainment. Копирование материалов возможно только c разрешения портала. В противном случае это будет называться уже другим словом.