Вар и 5.0  
Автор Сообщение

1
Сообщение Вар и 5.0
классное курево видим близам завезли на днях ибо это что то нечто

Battle Stance no longer restricts which abilities can be used and now only increases damage done by 10%.
Defensive Stance no longer restricts which abilities can be used and now only decreases damage taken by 10% and significantly increases threat generation.
Berserker Stance no longer restricts which abilities can be used and now only increases damage done by Whirlwind and Cleave by 20%.
Heroic Strike's cooldown has been decreased to 1.5 sec, down from 3 sec.
Charge now generates 20 rage, up from 15, and stuns for 1.5 sec, up from 1 sec. Additionally, it can now always be used in combat.
Heroic Throw's cooldown has been decreased to 30 sec, down from 60 sec.
Thunder Clap now reduces enemy damage done by 10% instead of increasing the time between their attacks by 20%.
Battle Shout now increases grants a percent-based Attack Power buff to the entire raid instead of granting Strength and Agility.
Shield Wall no longer requires Shields. :chok
Intimidating Shout now costs 10 rage, down from 25, and its cooldown has been decreased to 1 minute, down from 2 minutes. However, all enemies affected by it now cower in terror instead of the 5 non-targeted enemies fleeing in terror.
Meat Cleaver, a new passive ability, increases damage done by Cleave or Whirlwind by 10% for 10 sec when you use Cleave or Whirlwind. It stacks up to 3 times.
Spell Reflection no longer requires Shields. :chok
Intervene no longer reduces the target's threat.


Arms

Two-Handed Weapon Specialization is now called Seasoned Soldier and also increases the damage of any of your bleeds by 20%.
Mortal Strike's cooldown has been increased to 6 sec, up from 4.5 sec.
Slam is now exclusive to Arms and has a 0.5 sec cast time, down from 1.5 sec.
Overpower is now exclusive to Arms. A cooldown of 1.5 seconds was added, but this seems mostly cosmetic unless they plan to take Overpower off the global cooldown.
Colossus Smash is now exclusive to Arms and its rage cost has been increased to 80, up from 20.


Fury

Dual Wield Specialization and Precision have been combined into Crazed Berserker but the increased chance to hit has been removed.
Bloodthirst's cooldown has been increased to 6 sec, up from 3 sec, but now generates 10 rage instead of costing 20 rage.
Wild Strike has been added. It is an attack using your offhand weapon that applies the Mortal Strike healing debuff and costs 30 rage. It has no cooldown.
Raging Blow now costs 30 rage, up from 20.
Bloodsurge is now affects Wild Strike instead of Slam. When it activates, it also reduces the global cooldown to 1 sec after Wild Strike is used.


Protection

Sentinel is now called Unwavering Sentinel and now only increases Stamina by 15% but also decreases your chance to be critically hit by 6%.
Shield Slam now generates 10 rage, instead of consuming it.
Shield Block is now exclusive to Protection and has no cooldown, down from 1 minute, but costs 80 rage, up from 0. It also now increases your chance to block by 25% for the next incoming melee attack instead of for the next 10 seconds.
Revenge is now exclusive to Protection and costs no rage but has a 10 sec cooldown, up from 5 sec.
Last Stand now has no cooldown, down from 3 minutes, but costs 80 rage, up from 0.
Devastate now costs no rage, down from 15, but has a 3 sec cooldown, up from 0.
Bastion of Defense has been heavily modified and contains a combination of the Toughness, Shield Mastery, and the old Bastion of Defense.


24 ноя 2011, 14:16
Профиль






Сервер: Страж Смерти
2х2: 1051
0
Сообщение Вар и 5.0
в катаклизме им убрали стойки, а теперь и щит вообще ненужен


24 ноя 2011, 14:18
Профиль

0
Сообщение Вар и 5.0
я валяюсь


24 ноя 2011, 14:23
Профиль

0
Сообщение Вар и 5.0
Warrior Patch 6.0
Воинам больше не нужно нажимать кнопки вообще!


24 ноя 2011, 14:24
Профиль

0
Сообщение Вар и 5.0
дали бы одну стойку вару и все... :crazy


24 ноя 2011, 14:24
Профиль

0
Сообщение Вар и 5.0
ну варов делают ваще ноу брейн :D


24 ноя 2011, 14:25
Профиль ICQ Skype

0
Сообщение Вар и 5.0
четкий 5.0 будет


24 ноя 2011, 14:30
Профиль

Сообщение Вар и 5.0
хз хз вы,мб и больше нужно будет жать стоек чем щас

допустим пресингуют - зашел в деф стойку и ебашишь дальше
и наоборот, с тебя свичат на другую цель - заходишь в армс стойку

и дамаг при этом не теряется, как щас при юзе шв и в заходе тотальный деф


24 ноя 2011, 14:30
Профиль Skype

0
Сообщение Вар и 5.0
Колос за 80 раги звучит ужасающе


24 ноя 2011, 14:43
Профиль Skype

0
Сообщение Вар и 5.0
Приписка Unofficial вселяет какие-то надежды.
Авто постом выше написал какую-то хуйню.
Зажал реклу => Просел до 50% => Сменил стойку => Ебошишь дальше.
В чем прикол просто так жать стойки по кд, раньше это делалось, чтобы, как минимум, дать кик...
Никто же не вайнит, что они сейчас мало жмут стойки, просто смысл от них резко сократился. И, видимо, будет сокращаться дальше


24 ноя 2011, 14:44
Профиль Skype

Сообщение Вар и 5.0
BlackStorm писал(а):

Приписка Unofficial вселяет какие-то надежды.
Авто выше написал какую-то хуйню.
Зажал реклу => Просел до 50% => Сменил стойку => Ебошишь дальше.
В чем прикол просто так жать стойки по кд, раньше это делалось, чтобы, как минимум, дать кик...



вотлк не вспоминай, конкретно щас вары 95% времени проводят в армс стойке


24 ноя 2011, 14:46
Профиль Skype

0
Сообщение Вар и 5.0
Игру все больше делают для "12+".


24 ноя 2011, 14:48
Профиль



<Это Конечная>


Сервер: Свежеватель Душ
-2
Сообщение Вар и 5.0
Фламетти писал(а):

Игру все больше делают для "12+".

Доброе утро, солнышко! Ты уже проснулось?
А по сабжу, где про другие классы то? Что то не встречал, можно ссылочку?


24 ноя 2011, 14:57
Профиль Skype



<Пони Слэйстейшн>


Сервер: Свежеватель Душ
2х2: 2201
3х3: 2323
Сообщение Вар и 5.0
Мне кажется варов под дк равняют, к их механике стоек. Если не прав поправьте


24 ноя 2011, 15:02
Профиль



<Taipei Assassins>


Сервер: Outland
0
Сообщение Вар и 5.0
var_v_5_0-t22757.html


24 ноя 2011, 15:23
Профиль

-2
Сообщение Вар и 5.0
Это будет ок если сделают механику использования шв без щита и одноручки, потому что сейчас вар либо дамажит либо дефится, что-то одно, когда в это же время другие классы (фекал к примеру) может тупо врубить свой шв@ебашить как обычно рыло в рыло. Вар же практически прекращает дамажить при использовании ШВ :fool

Но вот хе?ня про МС кд в 6 сек и стоимость колосса до 80 раги и эксклюзивностью слэма и колосса онли под армс, вымораживает :bo


24 ноя 2011, 15:24
Профиль

0
Сообщение Вар и 5.0
ВОВ уже не торт!11!! :sad


24 ноя 2011, 15:43
Профиль

0
Сообщение Вар и 5.0
короче какой был вар в катаклизме ни кому не нужный, такой и будет в пандарии


24 ноя 2011, 16:19
Профиль

0
Сообщение Вар и 5.0
Eviscerate писал(а):

Мне кажется варов под дк равняют, к их механике стоек. Если не прав поправьте


Согласен все идет к тому чтобы варов сделать эдаким аналогом дк но больше с физикл уклоном. Кстати если уж на то пошло, логично было бы сделать рефлект неслетаемым 5ти секундным бафом аля амш у дк и немного понерфить 5ти минутные кд но и сократить до 2-3 минут и сделать крутилку 45 сек кд если уж получается так что дамаг они на нее не хотят апать пусть будет как снятие рут/антиконтроль лишний.


24 ноя 2011, 16:41
Профиль

0
Сообщение Вар и 5.0
MishaLavaBurst писал(а):

короче какой был вар в катаклизме ни кому не нужный, такой и будет в пандарии

никому не нужный? серьезно? а я помню 4.0.3


24 ноя 2011, 16:42
Профиль
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.


Перейти:  

На сайте использованы материалы, принадлежащие Blizzard Entertainment. Копирование материалов возможно только c разрешения портала. В противном случае это будет называться уже другим словом.
Рейтинг@Mail.ru