Вар в 5.2
Автор | Сообщение |
---|---|
|
0
Виктори раш сколько будет хилить?
Добавлено спустя 1 минуту 6 секунд: |
01 ноя 2011, 19:19 |
|
|
0
MoP талы такой шлак...
|
01 ноя 2011, 23:01 |
|
|
0
AlienXp писал(а): Виктори раш сколько будет хилить? пока про изменения виктори раш не говорили => так же как сейчас (40% или сколько там ) |
02 ноя 2011, 16:29 |
|
|
0
Вот бы аватар как в вар 3 давал меджик иммун :)
|
04 ноя 2011, 01:34 |
|
|
3
Если дадут, то только на 1 неделю. Чтобы вары акки проплатили.
|
04 ноя 2011, 11:23 |
|
<Лига Тьмы> Сервер: Гордунни |
0
AlienXp писал(а): Если дадут, то только на 1 неделю. Чтобы вары акки проплатили. |
05 ноя 2011, 15:18 |
|
|
0
Gunbit писал(а): DarkBlaze писал(а): inflame писал(а): Все сразу взять не получится как бы. Посмотри таланты, всё это из разных тиров и всё это можно взять. /facepalm Не будет больше тиров. Один тир с 18 "талантами". На каждом 15-ом лвле ты берешь 1 из 3. Таким образом, ты берешь только 6 талантов. Вместо 31 (как сейчас) у тебя будет 6 талантов. Я не представляю, каким надо быть упоротым, чтобы ещё не понять этого или понять как-то по-другому когда тебе Том Чилтон черным по белому все разжевывает на близконе. Ты упоротый? Всё вышеперечисленное находится в разных тирах и 6ти талантов вполне хватает чтобы взять нужное. более того некоторые ветки довольно бесполезные. |
27 ноя 2011, 02:10 |
|
|
0
Bump!
Не создавайте отдельный топики, постите новую инфу сюда. |
09 дек 2011, 15:58 |
|
|
0
мне вот интересно как будет выглядеть в пандах манах шаолинь без оружия в бою против протвара аля на танк в рукопашную пошел и дуло погнул ))))
|
07 янв 2012, 18:28 |
|
|
0
Вроде переделали таланты. Офф сайт на техобслуживание, не могу проверить наверняка, и может быть эта инфа не верна. Сначала испугался, что переделали ласт таланты, в итоге посмотрел, они просто передвинули бш/шв/аватара в 4тый тир. =/ P.s. Крипл не дожил =/ P.s.s. Они запилили масс рефлект :3 |
16 фев 2012, 03:39 |
|
|
0
Talents Warbringer - Your Charge no longer roots, instead it knocks down and stuns your target for 3 seconds. Enraged Regenaration now lasts 15 seconds, up from 10 Second Wind - You no longer gain health from stuns, but its random trigger has been increased to 10% of your health, up from 3% Impending Victory - Redesigned - Replaces Victory Rush: Instantly attacks the target, and heals you for 10% of your health. If used within 20 seconds of killing a target, you are healed for 20% of your health. 30 second cooldown Cripple has been removed Staggering Shout (new) - Causes all enemies within 20 yards that are snared to become rooted for 5 sec. 40 second cooldown Disrupting Shout no longer has a rage cost Bladestorm now clarifies its range as 8 yards, and no longer has a rage cost. Its damage has been reduced from 150% to 75% weapon damage Shockwave no longer has a rage cost Mass Spell Reflect (new) - Your Spell Reflection protects you from an additional spell and protects party and raid members within 20 yards from a single spell for 5 sec. Safeguard (new) - Replaces Intervene - Run at high speed towards a party or raid member, removing all movement effects upon you, intercepting the next melee or ranged attack made against them and reducing their damage taken by 20% for 6 sec. 30 second cooldown Vigilance (new) - Focus your protective gaze on a party or raid member, transfering 30% of damage taken to you for 12 sec. During the duration of Vigilance, your Taunt has no cooldown and attacks against the target cause you to become Enraged for 6 sec. 2 minute cooldown. Deadly Calm now also increases the damage of your Heroic Strike and Cleave effects by 50% while it is active Bloodbath now has a 1 minute cooldown, down from 2. Stormbolt now requires a melee weapon, and deals 50% weapon damage (down from 100%) Arms Seasoned Soldier now increases the damage you deal with two-handed melee weapons by 20% (up from 15%) Slam is now instant, and does 135% weapon damage, down from 178%. Blood and Thunder now applies Deep Wounds, rather than spreading Rend. Taste for Blood now triggers from Deep Wounds, rather than Rend. Colossus Smash now provides the 4% Physical Vulnerability debuff in addition to its current effects. Its damage has been reduced to 110% weapon damage (down from 150%). Mortal Strike now does 110% weapon damage (down from 150%). Fury Wild Strike now does 175% off-hand weapon damage, up from 95% Bloodthirst now instantly restores 1% of your health, instead of 0.5% off your next three attacks. Single Minded Fury now increases your main hand damage by 30% and your offhand damage by 40%. Raging Blow now does 110% weapon damage (up from 100%) Unshackled Fury - Each point of Mastery increases damage by an additional 1.40% (down from 5.60%) Protection: Revenge now counterattacks an enemy and two additional enemies. Blood and Thunder now applies Deep Wounds, rather than spreading Rend Sword and Board no longer triggers from Devastate, but it has a 60% chance of triggering from Revenge Devastate now does 75% Weapon Damage (down from 151%). Class Skills Incite - Your Heroic Strike criticals cause the next Heroic Strike to also be a critical. These guaranteed criticals cannot re-trigger the Incite effect. Rend has been removed. Heroic Throw now does 50% weapon damage, down from 100%. Execute now costs 30 rage, no longer consuming additional rage. Pummel no longer has a rage cost. Cooldown was increased to 15 sec, up from 10 sec. Whirlwind now remains at a 6 second cooldown, regardless of how many targets are hit. Its damage has been reduced to 35% weapon damage, down from 68%. Overpower now does 125% weapon damage (up from 118%). Disarm no longer has a rage cost. Berserker Stance has been redesigned, and now increases the damage done by Whirlwind and Cleave by 20%. Berserker Rage enrages you for 6 seconds, down from 10. Spell Reflect no longer has a rage cost. Intervene will now only absorb the next attack when remaining within 10 yards of the target. War Banner now has a 3 minute cooldown. Добавил, инфа еще не 100%. Ощущения - говно. Убрать ренд и заменить на дип ваундс - Кд пуммеля 15 секунд - Нерф мортала - И слегка непонятный ревамп 4% физ дамаги на колосс. Пве ротация станет "интересней" местами. ПвП - врятли. |
16 фев 2012, 07:37 |
|
<на БЭНТЛИ по парижу> Сервер: Свежеватель Душ |
0
Cripple has been removed Сцуки. (а я так надеялся что больше не придется спамить этот е***** хамстринг) |
16 фев 2012, 08:22 |
|
|
0
На US уже можно ознакомится с изменениями.
|
16 фев 2012, 08:39 |
|
|
0
Итак, я хз как переводятся новые таланты, но вот что я заметил:
Колос - 30 раги; Слем - инстант (и без КД) Вкус крови 9 сек Ипаный хамстринг опять юзать((( Критический героик П.с. переведите плз новые талатны |
16 фев 2012, 09:47 |
|
|
0
Неплохие возможности для сейва тиммейта...
|
16 фев 2012, 10:14 |
|
|
0
Скорее всего будут брать 2й рефлект, банально из-за убогости (20 секунд даже с глифом) 1го.
|
16 фев 2012, 10:18 |
|
<Узы тьмы> Сервер: Черный Шрам |
0
Крипл убрали :(
оверпауер теперь без крита? кровотечение(т.е. глубокие раны) теперь будет вешаться морталом и тандер клапом, который в свою очередь вешает еще и дебаф на -10% к физикал атаке. кд на реклу так и оставили 5мин :( Берсерк рейдж 6сек вместо 10 Ну и в целом запилили дамаг абилок (колос, мортал, слэм) В итоге имеем больше сейва напарникам, выбор селфхила. Но теряем в %-ом соотношении дамаг абилок и имеем: реклу с 5 мин кд, вар банер 3 мин кд, 3 халявных героика/клива 1мин кд и свипы 1мин кд. Другие классы не смотрел, но пока что вар выглядит лучше, чем он есть сейчас. |
16 фев 2012, 10:21 |
|
|
0
Насчет урона не согласен, да, уменьшили дамаг с абилок, но урон с двуручки то 20% вместо сегодняшних 12%
|
16 фев 2012, 10:40 |
|
|
0
Ретрикам тоже порезали дамаг абилок. Всех не сомтрел, возможно они порезали дамаг всем классам.
|
16 фев 2012, 11:34 |
|
|
2
Ну варам порезали гдето на треть, а дикеям и хантам ваше почти в двое, фекалам и рогам почти не резали, так что скорей всего это баф варов, и сильный баф фекалов и рогов, которые ну чето совсем не дамагают .
|
16 фев 2012, 11:37 |
|