Правила форума
На этом форуме действует система премодерации сообщений для новых пользователей и система премодерации новых тем.
Volibear Patch Preview.
Автор | Сообщение |
---|---|
|
1
Реворк Сивир, упрощение джангла, небольшие изменения геймплея в целом. |
26 ноя 2011, 10:59 |
|
|
0
а изменения ГП (анимация, моделька) будут в этом патче?? ему наконец вытащат шест из задницы?
|
26 ноя 2011, 13:58 |
|
|
0
|
26 ноя 2011, 14:13 |
|
|
0
делают хрень, как хорошо что релиз доты скоро
|
26 ноя 2011, 14:19 |
|
|
0
А мне кажется, что просто чуть усложнили задачу для вражеской команды.
Джанглер больше тусит на своей территории - меньше тусишь под вардами врага, больше игра сводится к лейту и умению грамотно прожать абилки в ТФ. Нерфы миньонов - теперь можно харасить врагов и не получать от миньонов столько же, сколько ты делаешь от своего хараса. Учись лучше позиционироваться. Сивир апнули - и правильно, Sivir play не актуальна. Что с доджем и Джаксом непонятна. Не понимаю, почему вам так сильно всё не нравится. |
26 ноя 2011, 14:24 |
|
<У беляша> Сервер: Гордунни |
0
Да ,хорошо ,что тучи школяров покинут лол.
|
26 ноя 2011, 14:25 |
|
|
0
Zacada писал(а): Да ,хорошо ,что тучи школяров покинут лол. Agreed. Куча бомжей с 0 iq покинут нахер навсегда ранкед. |
26 ноя 2011, 14:37 |
|
<Время Перемен> Сервер: Ясеневый лес |
0
Русские субтитры. |
26 ноя 2011, 15:05 |
|
|
0
зачем вообще джунгли трогали, теперь тайминги и уже заученные роуты переучивать, все джанглеры негодуют
|
26 ноя 2011, 15:31 |
|
<Время Перемен> Сервер: Ясеневый лес |
0
А мне старый лес нравился, фул зачистка за фидла своего леса сразу - 4 лвл и ботинки + мб вард\манапоты. Теперь можно будет джанглить даже теми, кому это сложно сделать сейчас.
|
26 ноя 2011, 15:46 |
|
|
0
Мне почему-то кажется, что после этого патча лисин будет в пермабане.
Впрочем, мне вообще патч не нравится. Лол скатывается в "давайте сделаем игру, в которую сможет играть даже даун!" и, разумеется, только даун и захочет в нее, в итоге, играть. |
26 ноя 2011, 16:03 |
|
Сервер: Ясеневый лес |
0
скорееб уже д3
|
26 ноя 2011, 16:53 |
|
|
0
Кому интересно, Guinsoo написал
1. мелкие кемпы респавнятся быстрее. 2. мелкие кемпы теперь одноразово будут подхиливать базируясь на % недостающего хп (пока они незнают сделать ли последующую скаляцию этого хила). 3. большие кемпы будут давать больше голды и экспы. 4. зачистка фулл роута + 1 мелкий кемп будет давать 4й лвл т.е. джангл теперь будет требовать меньше выживаемости и чуть больше времени. 5. еще одной задумкой разработчиков является, чтобы иногда мидер или бот отжимали големов или врасов. 6. далее они хотят чтобы выход или роут многих джанглеров нельзя было таймить. 7. (несовсем уверен в правильном переводе) они думают о вводе увеличенного таймера спавна законтрджангленного пака. 8. забрать дрейка или нашора будет тяжелее в не фулл пати. 9. очень хотят чтобы в каждой игре был джанглер и даже возможно роумер. 10. надеются что джанглить теперь смогут чемпы без сильного састейна. |
26 ноя 2011, 17:59 |
|
|
0
Как обычно починили то, что не было сломано
|
26 ноя 2011, 18:32 |
|
|
0
Цитата: Нерфы миньонов - теперь можно харасить врагов и не получать от миньонов столько же, сколько ты делаешь от своего хараса. Учись лучше позиционироваться. Нет. |
26 ноя 2011, 20:08 |
|
|
Team4DlAngel писал(а): Zacada писал(а): Да ,хорошо ,что тучи школяров покинут лол. Agreed. Куча бомжей с 0 iq покинут нахер навсегда ранкед. почему? |
27 ноя 2011, 00:50 |
|
|
0
Ricard писал(а): все джанглеры негодуют но всем придется смириться не в доту же играть |
27 ноя 2011, 10:23 |
|
|
0
yeah писал(а): не в доту же играть Именно в нее и играть Нельзя же в одну игру вечно играть . Вот видос обзора Athene доты 2 Мне было интересно посмотреть. |
27 ноя 2011, 16:19 |
|
<У беляша> Сервер: Гордунни |
0
New Skins in the Store
Thunder Lord Volibear Northern Storm Volibear Silverfang Akali Imperial Lux League of Legends v1.0.0.130 Volibear, the Thunder’s Roar Rolling Thunder: Volibear drops to all fours and runs faster if chasing an enemy champion. The first enemy he attacks is knocked into the air and flung behind Volibear. Frenzy: Volibear's repeated attacks grant him additional attack speed. Once Volibear has repeatedly attacked three times, he can perform a vicious bite on his target. Majestic Roar: Volibear lets out a powerful roar that damages and slows enemies. Minions and monsters are feared as well. Thunder Claws: Volibear channels the power of the storm causing his attacks to blast his targets with lightning that bounces to other nearby enemies. Chosen of the Storm (passive): Volibear heals rapidly for a few seconds when his health drops to a critical level. Fizz Urchin Strike's targeting updating to hit targets slightly earlier Urchin Strike's attack component can no longer be dodged Jarvan IV Martial Cadence (Passive) Damage changed to physical from magic Damage changed to 6/8/10% (at levels 1/7/13) of the target's current health from 8% No longer procs spell effects such as Rylai's or Spell Vamp Increased the hitbox size of Demacian Standard when targeted by Dragon Strike Karthus Wall of Pain Wall duration reduced to 5 seconds from 7 Now only affects a target once (instead of reapplying every pass through) Fixed a bug where Leona's passive and the Dominion center Sigil could cause an immediate double kill against Karthus Kassadin Fixed a bug which caused Force Pulse to cast backwards after performing Rift Walk Katarina Shunpo now always moves Katarina behind the target regardless if Killer Instincts is active Kog'maw Fixed a bug where where if you killed an enemy that exploded using Icathian Surprise, the enemy was awarded an extra kill (Shaco Hallucinate clone, Maokai) Fixed a bug where Brand's Pyroclasm would give Brand an extra kill if it was traveling toward Kog'maw when Icathian Surprise triggered Fixed a bug where if Ignite killed Kog'maw, it would cause Icathian Surprise to not trigger Fixed a bug where Vayne's Silvered Bolts sometimes caused Icathian Surprise to not trigger Riven Blade of the Exile tooltip updated to display how much attack damage you will gain. It has also been clarified to state that Blade of the Exile scales off TOTAL attack damage, not bonus attack damage. Sivir (Remake) General Attack range increased to 500 from 425 Attack missile speed increased to 1400 from 1200 Updated her attack frames to be more responsive Base attack speed reduced to .658 from .679 Base attack damage reduced to 49 from 52.11 Updated recommended items Fleet of Foot (Passive) – Remake Sivir’s basic attacks against enemy champions grant her 50 Movement Speed for 2 seconds Boomerang Blade Mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 80/90/100/110/120 Damage changed to physical from magic Bonus attack damage ratio increased to 1.1 from 1.0 No longer has an ability power ratio Ricochet - Remake Sivir’s next basic attack bounces to 5 additional targets dealing 20/35/50/65/80 (+ 1.0 Attack Damage) physical damage to the first target and 25% reduced damage to each subsequent target. 7/6/5/4/3 second cooldown. 40 Mana cost. On The Hunt Now additionally applies the buff to allies who come into range while On the Hunt is active rather than only on activation. Attack speed bonus changed to 30/45/60% from 30/60/90% Allied attack speed gain increased to half of Sivir’s bonus from a third Cooldown adjusted to 100/90/80 seconds from 90 Taric Shatter ability power ratio increased to 0.6 from 0.4 Radiance ability power ratio increased to 0.7 from 0.6 Vayne Fixed a couple small bugs introduced to Condemn with Fizz patch Yorick Fixed a bug where Ignite's tick damage dealing the killing blow caused Omen of Death to fail to reanimate its bearer Fixed a bug where Leona's Sunlight passive and the Dominion center Sigil could cause an immediate double kill against the Omen of Death target Fixed a bug where if Ignite killed the Omen of Death bearer, they would not be reanimated Fixed a bug where Vayne's Silvered Bolts sometimes caused Omen of Death to fail to reanimate its bearer Items Health Potions now restore 150 health over 15 seconds (instead of 200 health over 20 seconds) Madred's Razor Proc chance increased to 20% from 15% Proc damage reduced to 300 from 500 Mana Potions now restore 100 mana over 15 seconds (from 100 over 20) Wriggle's Lantern proc damage reduced to 425 from 500 General Chat window location will be now saved between games Improved the targeting algorithms; it should now be much easier to select units that are obscured Damage from lane minions to champions reduced by about 15% Jungle Adjustments Small camps now respawn faster, but have reduced rewards Small camps now have a Healing Sigil, healing the killer based upon how much health they are missing Neutral monsters now have their health, damage, experience reward, and gold reward increase with game length, instead of having health increases with each respawn Neutral monster experience range reduced to 400 from 800 (the killer always gets experience) Ancient Golem camp experience increased slightly and gold reduced slightly Crest of the Ancient Golem now grants 25 flat MP5, but grants 1% regen from maximum mana, from 1.5%, and provides energy Lizard Elder camp experience increased and gold reduced slightly Blessing of the Lizard Elder melee slow % reduced to 8/16/24% from 10/20/30% Dragon and Baron Nashor are now immune to armor and magic resist-shredding effects Baron Nashor will now push wards away if you try to place one too close Monsters now heal 5% immediately when they retreat (instead of after 1 second), but are easier to re-aggro |
29 ноя 2011, 06:49 |
|
|
0
ненувыпонелида? аптечки нерфят, я был их большой любитель, а вот мана поты вроде как апают слегка)
|
29 ноя 2011, 08:40 |
|