Автор |
Сообщение |
Макс
[1]
|
0
Clash of Clans
Несмотря на всяких варлордов дрянора, справили юбилейную 50 победу.
Великая победа Орды
П.С. Есть ощущение, что суперселы баллансеру КВ уменьшили разброс по силе кланов. Правда, и поиск стал сильно дольше.
|
26 ноя 2014, 17:41 |
|
|
Koala
[10.7]
<Альфа Притон>
Сервер: Свежеватель Душ
2х2: 192
3х3: 575
|
0
Clash of Clans
47 побед. 48ю проиграли 50-52 (3тх 9 наших против 1 тх10 и 5 тх 9 вражин). Обидно, но жизнь продлолжается )
|
26 ноя 2014, 17:42 |
|
|
Макс
[1]
|
0
Clash of Clans
Вопрос для ТХ10.
Как? Как, ..., вы фармите?
Вопрос не риторический, вполне нормальный.
Линканите, плиз, сетап, банки, рейтинг, кого и как бьете, в чем сложности и т.д.
Чет как-то жопно у меня ща с фармом :(
Ищу способ поднять выхлоп фарма.
Мое текущее:
225 слотов (еще 5 достраиваю, оставшиеся 10 еще не начинал ) : Голем4, 2 ведьмы2, 12 гигов6, 8 гобов5, 3 бабы-хиллерши4, 8 бомберов5, ~11 магов6 и 1-9 луков6.
2 хилки, 2 берсы и фриз.
2300-2700, обычно на 2400 +/- сижу.
Пробиваю или брошенки тх10/9 с потухшими инфернами, или жирных с одной инферной (максимум 2 инферны1) + вынесенные тх из-за лут бонуса. Этих пробиваю стабильно, часто нулю, но их мало. Очень мало :(
На инферны3 даже не суюсь, т.к. фриз 4 сек, сжигают.
С нефтью проблем нет. Полная опа и с клеем, и с золотом.
С бурстом мыловарни, атака раз в час.
Повышать кол-во нефте-юнитов смысла не вижу - они не дадут силу атаки.
П.С. А тут это дрянор еще :)
|
01 дек 2014, 13:08 |
|
|
Brenner
[14.3]
|
0
Clash of Clans
BAM - barbarian archer minion, очень быстро перезаряжается. уязвимые шахты и тх основной хлеб, либо легкие 50%.
лучше в ютубе поищи, а то я с этим дренором всё так же на бустах сижу, но скоро уже начну последний апгрейд поля.
|
01 дек 2014, 14:29 |
|
|
ДуховныйИнвалид
[1.6]
<Конфа в девять>
Сервер: Soulflayer
3х3: 1367
|
0
Clash of Clans
|
03 дек 2014, 16:10 |
|
|
Макс
[1]
|
0
Clash of Clans
М.б. чутка - последний раз жарили слабее, чем ожидал.
У вас есть еще какая инфа?
|
03 дек 2014, 17:56 |
|
|
ДуховныйИнвалид
[1.6]
<Конфа в девять>
Сервер: Soulflayer
3х3: 1367
|
0
Clash of Clans
Вроде нет) по личным ощущениям драков нерфанули. тх стало сложнее проносить в разы.
|
03 дек 2014, 22:27 |
|
|
Brenner
[14.3]
|
0
Clash of Clans
надеюсь не фейк. гиганты 7 решат лично мои проблемы фарма, ну и с новыми лукобашнями барч/бам будет туго.
шахты - это отдельно ок.
похоже фейк :<
|
07 дек 2014, 01:17 |
|
|
Макс
[1]
|
0
Clash of Clans
Пикча не кажется.
Но на офф-фб не вижу таких новостей.
Ну и гиги7, хз факт, что решат проблемы фарма тх10.
Тх10 нехватает дпса для фарма. Проблема частично решается дорогими по клею банками и магами.
|
08 дек 2014, 13:19 |
|
|
Макс
[1]
|
0
Clash of Clans
Коротко:
1. Нефтедрочилки будут появляться на 1 уровень тх раньше.
2. Добавляют +1 уровень (12й) для шахт.
3. Забор за клей будет от 9го уровня.
Апдейт ис каминг
New collector level and retaining more resources in battles
Hey Chief!
In the next update we're going to be releasing a round of economy-balancing changes into Clash. The primary goals of these changes are to:
- Increase Dark Elixir availability in mid-level Villages and battles (Town Halls 7-8) - Retain more Elixir in mid-level battles (Town Hall 7-9) - Increase Gold and Elixir availability in higher-level Villages and battles (Town Hall 8-10)
So, what are the actual changes coming in the next update?
1) Upgrading Walls with Elixir is now available only when upgrading Walls to level 9 and higher. 2) New collector level! Gold Mine and Elixir Collector level 12 has been added, available at Town Hall 8. 3) The first Dark Elixir Drill can now be built at Town Hall 7 instead of Town Hall 8. 4) The second Dark Elixir Drill can now be built at Town Hall 8 instead of Town Hall 9. 5) Dark Elixir Drills have had their maximum capacity increased on all levels. 6) Unchanged: Maximum Dark Elixir Drill level is 3 at Town Hall 7 and 8, maximum level 6 at Town Hall 9 and 10.
Curious for more details? Read on, Chief!
1) Upgrading Walls with Elixir is now available only when upgrading Walls to level 9 and higher.
Mid-level Wall upgrades using Elixir have become an easy and highly-available place to spend away excess Elixir, which is good for idle Villagers, but bad for active attackers. Our primary goal for Wall upgrades using Elixir was always to give players more flexibility when pushing their Walls to higher levels, so pushing the Elixir option to Wall level 9+ will help us keep this flexibility for the most expensive of Walls while still retaining more Elixir in mid-level battles for when you go on the attack.
Note that moving the Elixir option up to Wall level 9 is the only change to Wall upgrading. The prices in Gold (or Elixir) will remain the same.
2) New collector level! Gold Mine and Elixir Collector level 12 has been added, available at Town Hall 8.
Along with improving Elixir and Dark Elixir availability in the mid-level, the entire higher-level Gold and Elixir economy will be getting a stimulating boost with Gold Mine and Elixir Collector level 12. This means more generation during idle times and more potential resources when going on the attack. The new collector level will have increased production rate, capacity and hitpoints.
3) The first Dark Elixir Drill can now be built at Town Hall 7 instead of Town Hall 8.
Town Hall level 7 has been a tricky place for Dark Elixir as the Dark Elixir storage is available at Town Hall 7, but without any drills to generate income. Not only does this make stockpiling Dark Elixir difficult, but it also means that Dark Elixir offers are generally quite poor when attacking other Town Hall 7 villages.
This rarity of Dark Elixir at Town Hall 7 was part of the original challenge and reward of unlocking the Barbarian King, as Heroes used to be the ONLY thing to spend Dark Elixir on when this murky currency was first introduced. Nowadays, however, there are the competing demands of training Dark Elixir troops, doing Dark Elixir troop research in the Laboratory, as well as trying to push your Barbarian King to level 5 to unlock his powerful Iron Fist ability.
To make Dark Elixir more available to Town Hall level 7, the first Dark Elixir Drill is now unlocked at the same time as the Dark Elixir Storage and the Dark Barracks. Keep it well protected, as it will surely be an attractive target to oncoming attackers!
4) The second Dark Elixir Drill can now be built at Town Hall 8 instead of Town Hall 9.
Nowadays, Town Hall 8 has more need for Dark Elixir than ever before, just like Town Hall level 7. Pushing the Barbarian King to higher levels comes in tandem with training the super-useful (and expensive) Golem troop along with researching its upgrade level. Moving the second Dark Elixir Drill to Town Hall level 8 will help to supply the increased demand by increasing resource generation as well as potential Dark Elixir offers in Town Hall 8 battles.
5) Dark Elixir Drills have had their maximum capacity increased on all levels. & 6) Unchanged: Maximum Dark Elixir Drill level is 3 at Town Hall 7 and 8, maximum level 6 at Town Hall 9 and 10.
Dark Elixir Drill capacity will be increased on all levels after the update. This means that Dark Elixir Drills will no longer fill up and stop producing Dark Elixir as fast as they used to. Note that the production rate will remain the same and maximum Dark Elixir Drill upgrade level per Town Hall level will remain unchanged - Dark Elixir Drills will just be able to hold more resources at once after the update.
"Оналитека от эксперта": до них достучались о проблемах сбора нефти у нубов и фарма поздних тх. Они решают эту проблему вышеописанными фиксами.
Но! Они обосрались норм перебаллансить войска и торчание ресов наружу, а решили задачу простым путем.
Не уверен, что по фарму тх10 многое изменится. Ресы будет проще добывать, но не фармом.
пруфлинк
|
09 дек 2014, 13:51 |
|
|
Koala
[10.7]
<Альфа Притон>
Сервер: Свежеватель Душ
2х2: 192
3х3: 575
|
0
Clash of Clans
Макс писал(а):
2. Добавляют +1 уровень (12й) для шахт.
даёшь по 5к нефти с брошенток тх10!
|
09 дек 2014, 14:03 |
|
|
Макс
[1]
|
0
Clash of Clans
Нефть ваще пока не проблема. Разве что когда семейка 20+ будет.
|
09 дек 2014, 14:21 |
|
|
Brenner
[14.3]
|
0
Clash of Clans
фейковая картинка оказалась не фейком.
там ещё было несколько схем баз и свободное переключение между ними.
|
10 дек 2014, 10:40 |
|
|
Макс
[1]
|
0
Clash of Clans
|
10 дек 2014, 15:58 |
|
|
Juron
[48.3]
|
0
Clash of Clans
Начал качать новый акк на ведроиде, посмотримс
|
10 дек 2014, 16:09 |
|
|
Макс
[1]
|
0
Clash of Clans
|
10 дек 2014, 16:15 |
|
|
Koala
[10.7]
<Альфа Притон>
Сервер: Свежеватель Душ
2х2: 192
3х3: 575
|
0
Clash of Clans
Juron писал(а):
Начал качать новый акк на ведроиде, посмотримс
дураш, старый активируй, и го к нам !
|
10 дек 2014, 16:40 |
|
|
Brenner
[14.3]
|
0
Clash of Clans
а вот и разные схемы
|
10 дек 2014, 21:36 |
|
|
Juron
[48.3]
|
0
Clash of Clans
Я и со старого играю, но и вы же кикнули меня =\
А разве можно с акка иоса играть на ведроиде?
|
10 дек 2014, 23:26 |
|
|
Макс
[1]
|
1
Clash of Clans
Juron писал(а):
...
А разве можно с акка иоса играть на ведроиде?
я так играю :)
начал на ипаде, потом подогнали гнусмас фаблет, на него пересел на 90% :)
Берешь два устройства и на начальном тыкаешь в настройках линк дивайс.
|
11 дек 2014, 00:15 |
|