Автор | Сообщение |
---|---|
|
0
hErrosh писал(а): щука, с каждым сезоном я все больше *удивляюсь* этой игре и во что она превращается. это уже не та игра совсем. другая, не буду судить хорошая или плохая, но все же совсем другая игра уже. и, наверное, я просто сраный конформист и большая часть игроков меня закидает отборным калом, но божечка, верните второй-третий сезон, да, там тоже свои закидоны были и идеальной меты нет, но матерь божья, как по мне, чем дальше - тем больше какого-то звиздеца творится. не удивлюсь, если через пару сезонов пойдут change.org петишки на запуск LoL Classic версии, я б, пожалуй, даже на p2p поиграл во второй-третий сезончик, который _гарантированно_ не придет ко всему тому, к чему он уже пришел/идет все дальше. ну не в ту игру я начинал играть и полюбил, пятый сезон убил почти все желание играть в это, шестой, чую, совсем его уничтожит ;(
// считайте за крик души or smth, idk
так во что она превращается то? а то чет ты в лужу пернул , слезу вытер и удалился |
03 ноя 2015, 09:54 |
|
Сервер: Голдринн |
1
Как по мне, танкомета после 2ого нерфа синдерхалка - лучший момент сезона |
03 ноя 2015, 10:14 |
|
|
0
Если бы игра не менялась и двигалась всегда в одном направлении было бы намного хуже. Но у нас есть возможность каждый год играть в новый лол. Они с помощью наркоты заглядывают в параллельную вселенную, и копируют от туда другой лол. |
03 ноя 2015, 12:10 |
|
|
0
Скажите спасибо, что в лоле нет селфи камеры. |
03 ноя 2015, 15:45 |
|
|
0
prophets писал(а): AP damage to turrets has been increased by 25% (0.4 AP ratio to 0.5 AP ratio) тоесть тот факт, что если твою тиму сметают на 30ой мин. и за таймер смерти выносят от т3 до нексуса их не смущает? чтож, видимо след. сезон нужно играть идеально и еще больше молиться, чтоб полудурки не врывались в соло.
там изменили армор и мрес у таверов от 100 к 0, но сделали им по 4к хп, вместо 1.3к+ |
03 ноя 2015, 16:12 |
|
|
0
У таверов сейчас 1к базового хп + 200 хп за каждого вражеского игрока в команде, с исключением иннер таверов у которых 1.3к базового хп и нексус таверов у которых 1.5к базового хп с тем же самым скейлом. |
03 ноя 2015, 16:29 |
|
|
0
Нафиженный лис |
03 ноя 2015, 22:20 |
|
|
0
Карамельного фидла съел, не иначе |
03 ноя 2015, 23:19 |
|
|
5
На саррендере запись что тип будет нерф ТП
И с вейгара в голос |
03 ноя 2015, 23:33 |
|
|
0
http://euw.leagueoflegends.com/en/site/2016-season-update/ http://na.leagueoflegends.com/na/site/2016-season-update/new-champ-select.html New Champ SelectBreak out your best champs in your favorite roles. With new champ select, everyone is on the same page before the draft even begins. Each player chooses two positions (or fill!) before queueing up to find a team. A new feature, “pick intent”, helps everyone understand the champ you want to play and the contribution you want to make to your team's comp. With the draft underway, a new ban phase distributes one ban each to the players who receive the last three picks, while the top two have a shot at securing priority champs for the team. Put simply: champ select should leave every teammate - and every team - better placed to smash the enemy nexus. The new champ select process will head to PBE first before going live in normal draft with an upcoming patch. We'll also be testing improvements to the ranked experience during this time, but those features may show up on PBE after the new champ select. We'll have more details farther down the page, but here's a quick look what's coming: ... |
04 ноя 2015, 02:39 |
|
|
0
5 сезонов ждал, если бан за МК не дадут, может, смогу получить удовольствие от игры, как во втором сезоне Kappa |
04 ноя 2015, 02:42 |
|
|
0
[Preseason] Adjustments to Killstreak Bounty Rules and Bounty DisplaysXypherous with a context post on the preseason bounty system changes currently testing on the PBE. "We've made a couple of adjustments to the Bounty System for the Preseason - Killstreaks have been altered significantly and the rewards from Bounties have been replaced. Goals In general, spending additional resources to shut down a unit that has a high bounty should be a decent call to make. However, in the current way that bounties are formulated - often times - it isn't worth the time or investment to try to reverse or stall a winner. When we make comeback bounties too high on an individual basis - you get some wild rubberbanding logic over the course of a lane, making lane accomplishes feel moot in a lot of ways. Additionally, because these bounties are compounded by the assist pool - a losing team can easily be behind simply due to an assassin doing his job too well - as he frequently deprives his team of assist pool bonuses on high profile targets. We want to make the Bounty system more visible - so players can use it as a better threat indicator and performance evaluator for the short term - as well as attempt to fairly compensate the additional resources required to shut down a target on a 2-0 or 3-0 killstreak without causing huge rubberbanding in lane cases. Bounty Rules Champions now begin to accrue a Bounty once they have gotten 2 consecutive kills without dying, like live - and will set you to Bounty Tier '2' (like live.) The more kills you get, the higher your bounty 'Tier', up to a maximum of Bounty 'Tier' 5 - which is the same as live. Major Changes TIERS Bounty 'Tier' are now visualized next to your champion health bar. Higher 'Tiers' of Bounties will have progressively more impressive icons. You will be able to see both the Bounty Tier of allies and enemy champions. DYING AND RESETTING Dying no longer resets your Bounty entirely. Instead, it decays your Bounty 'Tier' by 3 'Tier'. If you have a Bounty 'Tier' of 3 or less, this means it will reset completely. If you have a Bounty Tier of 4 or 5 - you will go to 1 and 2 respectively. TEAM GOLD FOR BOUNTIES Bounties now give Team gold rather than adding to kill gold. Killing a champion with a Bounty will display the total amount of Team Gold awarded to the enemy. ASSIST 'STREAKS' REMOVED Gold bonuses from having multiple assists without killing a champion have been removed entirely. The majority of this gold has been moved to either starting Tier 1 support items, ambient gold or floated to more global gold from objectives and champions. Bounty Rewards by Tier Tier 1: 25 Global GoldTier 2: 45 Global Gold Tier 3: 75 Global Gold Tier 4: 100 Global Gold Tier 5: 120 Global Gold (MAX) Note: You can only ever get to Bounty Tier 1 by having a Tier 4 Bounty and dying. Champions on a 2-kill streak will start at Bounty Tier 2. Additional Note: We are purposefully inflating the amount of gold given out due to the gold efficiency changes as well as to compensate for the loss of the additional assist 'pool' bonus gold. Many items sat at around a 40% gold efficiency mark or so - and we've adjusted them down quite heavily to have better item and decision balance between items. The assist pool rule we've removed as we've been unhappy with its actual impact on the game as the complexity cost versus the impact on the game hasn't been favorable (due to intrinsically favoring large team fight compositions rather than a more even balanced between split pushing, team fighting and hard pushing.) Examples of this in Practice Darius has scored an early double kill in top lane. He now has a Tier 2 Bounty. The Jungler comes and with the assistance of the top laner - they murder Darius for 300 Gold plus 150 Assist Gold pus 225 Team Gold => 670 Total Gold. This gold bonus is in contrast to live, which he would be worth 370 Kill Gold + 185 Assist Gold => 555 Total Gold. Example: Tier 5 Riven is murdering everyone due to insanity at early snowballing. She has a Tier 5 Bounty from going 5-0. On Live, she would be worth 500 kill gold and 250 Assist Gold => 750 Total Gold. With the new Bounty System, she would be worth 300 kill gold, 150 Assist Gold and 600 Team Gold => 1050 Total Gold. If she dies at Tier 5 Bounty, she then drops down to Tier 2 Bounty status. She then gets killed again without getting more kills, she'll award 300 Kill Gold, 150 Assist Gold and 225 Team Gold => 670 Total Gold." |
04 ноя 2015, 03:02 |
|
|
0
5ппл премейды в солоку? |
04 ноя 2015, 03:47 |
|
|
0
CHAMPION MASTERY & CRAFTING We knew from the beginning that while mastering a champion was a goal in and of itself, we also wanted to go beyond that to reward you for your feats. Our first attempt at this included in-game emotes, multikill banners and loading screen borders but... those were just the start. This year we want to keep recognizing you for the cool things you're already doing, like playing with your friends or performing well across a wide variety of champions. DISENCHANTING, UPGRADING, AND REROLLING AT THE CRAFTING TABLE When it comes to content you plunder, you'll be able to redeem or modify it via the crafting table. Loot items you don't want can be disenchanted into essences. These essences are used to upgrade other items from shard rentals to permanent content. Alternatively, you can use the crafting table to reroll 3 of any permanent or rental item into a different permanent item of the same type (skin or champion). THE FUTURE OF CRAFTING We're excited to share this system with all of you on PBE in the coming months. Our goal is to also build a scalable, robust system that future rewards can plug into. We'll have a lot more details as the 2016 Season Update rolls out, so stay tuned! вкратце как я понял : после победок будет дропать с таким-то шансом в зависимости от того как ты сыграл сундуки и ключи к ним, в которых может быть контент на какого-нибудь чемпиона (например скин), их можно будет как-то разменивать на другой контент, апгрейдить или распылять |
04 ноя 2015, 04:50 |
|
|
0
Все херня, там Рито новые клиент обещают.
|
04 ноя 2015, 07:12 |
|
|
0
Lizz писал(а): 5ппл премейды в солоку?
ВЫ ЖЕ ЭТОГО ТАК ДАВНО ЖДАЛИ |
04 ноя 2015, 12:04 |
|
|
0
Единственное, что в этом отпугивает, ориентированность на командную игру и даже "Хекстековое ремесло" выглядит так, как буд-то они форсят теперь всех играть в команде, а не соло. Надеюсь они с этим не обосрутся, ведь заходя в игру не хочется тратить время на поиск команды, хочется просто сразу играть. А эти клубные комнаты, это будет тот же солоку, только с рандомами в чате, с более дерьмовым ММ в итоге. |
04 ноя 2015, 12:09 |
|
|
0
MonstaHunta писал(а): Единственное, что в этом отпугивает, ориентированность на командную игру и даже "Хекстековое ремесло" выглядит так, как буд-то они форсят теперь всех играть в команде, а не соло. Надеюсь они с этим не обосрутся, ведь заходя в игру не хочется тратить время на поиск команды, хочется просто сразу играть. А эти комнаты клубные, это будет тот же солоку, только с рандомами в чате, с более дерьмовым ММ в итоге.
Дак это еще с недель дабл айпи началось. При этом до сих пор не добавляют войс чат. Ебана, хотите сделать игру более социальной и одновременно в компететив - дайте войс чат. Причем если игроки теперь могут играть в трипл кью и т.д., то они полюбому будут сидеть в скайпе\тс, что значит: Цитата: If the team has mixed communication (some players in voice, some players in chat), then the actual text chat in the game became up to 126% more toxic, and the voice chat players received up to 50% more reports even though the other players didn't necessarily know the players were in voice.
http://ask.fm/RiotLyte/answer/130833690818 Этот Риотер такой конченый что я прям не знаю. Он тот кто стоит за новым ранкед тим билдером и против самого себя дает агрумент в том что новый тип кью будет хреновым если люди играют с войсом и без. |
04 ноя 2015, 12:14 |
|
|
0
я мечтаю, что б рито наконец-то вернули нормальный додж без херни с минус поинтами и таймаутом. Надоело доджить шако/сосуо/вейн плееров по кд. |
04 ноя 2015, 12:31 |
|
|
0
Была статья на реддите, о том что доджить нужно всегда (скрытый ммр не отнимут). Скрытый ммр>видимый и гораздо быстрее можно апаться доджа всех отбитых. |
04 ноя 2015, 13:08 |
|