Правила форума


Для размещения сообщений в этом форуме нужно заполнить WoW профиль и проверить персонажа. Более детально тут.

Ку-ка-ре-ку  
Автор Сообщение

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Цитата:

Респек, стало быть


QFT, неправильно употребил слово.


12 янв 2011, 00:08
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Seldomis писал(а):

Думаю большинству магов не нравится что с ними сделали, раньше играть было приятнее. А тут есче ап который добивает мозг. Но успокаивает то что патча не будет на этой неделе если не ошибаюсь и все ещё может изменится.



Очень нравится что сделали, даже не в размере дамага дело хотя это само по себе чит а в том что как то увеличилась стабильность его нанесения, и появилась "бесконечная мана" как это было давно у всех кастеров уже. Единственное что не понравилось-это кольцо и увеличенный каст шипа,но это мелочи. :pardon


12 янв 2011, 00:09
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Ура, баланс пришёл! :рыцарь смерти:


12 янв 2011, 00:10
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Читаем обновленный пост.
Racials
Stoneform (Dwarf) now reduces all damage taken by 10% instead of increasing armor by 10%.
Gift of the Naaru (Draenei) now heals for 20% of their total health over 15 sec at all levels.
Escape Artist (Gnome) now has a 1.5 min cooldown, down from 1.75 min.
Darkflight (Worgen) now has a 2 min cooldown, down from 3 min. Now increases current movement speed by an additional 40% instead of "increasing movement speed by 40%".

Death Knight (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Blood
Bone Shield now begins with 4 charges, up from 3 charges.

Frost
Runic Focus now also increases spells change to hits by 9%. Spells are all Death Knight abilities that are not direct weapon strikes.

Unholy
Blightcaller is now called Dreadblade and Increases Shadow damage done by 20%. Each point of Mastery increases Shadow damage by an additional 2.5%.
Virulence no longer increases chance to hit with spells. Now increases the damage done by your diseases by 10/20/30%.
Sudden Doom now only procs from main-hand auto attacks, proc rate no longer specified and now just shows up as "higher than rank 1", "higher than rank 2".
Necrotic Strike casting time increase effect now lasts 10 sec, down from 15 sec.
Death's Advance (Tier 4) *New* - While your Unholy Runes are both depleted, movement-impairing effects may not reduce you below 100% of normal movement speed. /

Glyphs
Inscription: Glyph of Dark Succor - Causes your Death Strike ability to always restore at least 20% of your maximum health when used while in Frost or Unholy Presence.

Druid (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Balance
Soothe is now instant cast, down from 1.5 sec cast.
Moonfire and Sunfire now costs 9% of base mana, down from 18% of base mana.
Fungal Growth now has a 100 yards range, up from 30 yards.
Total Eclipse now increases bonus damage from Eclipse by 16%, up from 12%. Each point of Mastery now increases the bonus by an additional 2%, up from 1.5%.

Feral
Rip now scales from 16.56/33.12/49.68/66.42% of Attack Power, down from 18.4/36.8/55.2/73.6/92%.
Rake now scales from 2.07% of Attack Power, down from 2.3%. Additional bleed damage now scales from 37.8% of Attack Power, down from 42%, base damage reduced by 10%, from 1859 to 1672.
Shred now deals 450% damage plus 1487, up from 350% plus 1156.
Skull Bash (Cat) / Skull Bash (Bear) now prevents spell from that school from being cast for 4 sec, down from 5 sec.
Maul now scales from 24% of Attack Power, down from 30%.
Lacerate now scales from 7.66% of Attack Power, down from 9.58%. Now makes enemies bleed for 35 + 2.56% of Attack Power, down from 35 + 3.2% of Attack Power.
Mangle (Cat) now deals 460% normal damage plus 1452, up from 360% plus 1136.
(Mangle) Mangle (Bear) now deals 235% normal damage plus 681, down from 300% plus 870.
Pulverize now deals 80% weapon damage, down from 100%. Additional damage reduced by 20% as well, from 450 to 360.

Restoration
Natural Shapeshifter now increases the duration of Tree of Life Form by 3/6 sec, down from 5/10 sec.
Tree of Life now lasts 25 sec, down from 30 sec. (What do you call a druid in tree form who melees? A combat log.)
Wild Growth now has a 8 sec cooldown, down from 10 sec. Base healing value increased by 30%, from 2866 to 3722.
Symbiosis now increases the potency of healing spells by 11.6% (Up from 10%) on target already affected by one of your HoT. Each point of Mastery now increases heal potency by an additional 1.45%, up from 1.25%.

Hunter (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Beast Mastery
Master's Call now has a 40 yards range, up from 25 yards. Cooldown reduced to 35 sec, down from 1 min.

Marksmanship
Concussive Shot now dazes the target for 6 sec, up from 4 sec.

Survival
Black Arrow base damage has been reduced by 25%, down from 2400 to 1800.
Explosive Shot now deals [ 20.5% of Ranged AP + 340 ] damage, down from [ 27.3% of Ranged AP + 454 damage ]
Deterrence now increases the chance melee attacks will miss you by 100% instead of increasing your parry chance.
Hunter vs. Wild now increases your total Stamina by 5/10/15%, up from 4/7/10%.
Serpent Spread now affects up to 4 targets.

Mage (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Arcane
Arcane Blast now costs 7% of base mana, down from 8% of base mana.
Arcane Barrage now costs 11% of base mana, down from 12% of base mana.
Counterspell now prevents spell from that school of magic from being cast for 7 sec, down from 8 sec.

Fire
Flashburn now increases damage done by all your periodic fire damage effect by 22.4%, up from 20%. Each point of Mastery increases periodic damage done by an additional 2.8%, up from 2.5%.
Fireball now costs 12% of base mana, down from 16%.
Living Bomb now costs 17% of base mana, down from 22%.
Firestarter no longer requires you to use Molten Armor to cast the Scorch spell while moving.

Frost
Deep Freeze's base damage has been reduced by 20%, from [ 1447 to 1814 ] to [ 1157 to 1451 ].
Fingers of Frost now also increases Ice Lance damage by 15%.
Frost Specialization now also increases the damage of Frostbolt by an additional 15%. However, if will decrease your Frostburn mastery by 6.

Paladin (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Retribution
Crusader Strike now deals 135% weapon damage, up from 110%.
Rebuke is now trainable by all paladins as a base spell.
New Skill - Sacred Shield - When reduced below 30% health, you gain the Sacred Shield effect. The Sacred Shield absorbs [1 + 2.8 * AP] damage and increases healing received by 20%. Lasts 15 sec. This effect cannot occur more than once every 30 sec. 30 sec cooldown.

Priest (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Holy
Prayer of Healing base healing reduced by 15%, from 3633 - 3838 to 3087 - 3262.
Lightwell now restores [ 1.063% of Spell Power + 9929.445 ] health over 6 sec, down from [ 1.155% of Spell Power + 10792.875 ]
Chakra now also affects Flash Heal or Greater Heal. Serenity now also procs from Flash Heal, Greater Heal, or Binding Heal. Chastise now procs from both Smite and Mind Spike.
Blessed Resilience now also procs from a critical hit from any attack.
Renew now costs 17% of base mana, down from 21% of base mana.

Discipline
Focused Will now also procs from a critical hit from any attack.
Strength of Soul has an additional effect - In addition, when you cast Power Word: Shield on yourself you are immune to Silence, Interrupt and Dispel effects for 2/4 sec.

Shadow
Shadow Orb Power now increases the damage done by your Shadow Orbs by 21.6%, up from 20%. Each point of Mastery increases damage by an additional 1.5%, up from 1.3%.
Mind Sear base damage has been increased by 60%, from [ 91 - 98 ] to [ 146 - 158 ]

Rogue (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Assassination
Deadly Momentum now increases your critical strike chance of your next attack within 15 sec, up from 10 sec.

Combat
Mastery: Main Gauche now deals damage equal to 100% of a main hand attack, up from 75%.
Vitality now increases your Attack Power by 25%, up from 20%.
Restless Blades now also affects Redirect.

Subtlety
Preparation no longer affects Evasion
Shadowstep now has a 24 sec cooldown, up from 20 sec.
Sinister Calling now increases total Agility by 30%, up from 25%. Now increases the percentage damage bonus of Backstab and Hemorrhage by an additional 40%, up from 25%.
Find Weakness now causes all your attacks to bypass 35/70% of that enemy's armor, up from 25/50%.
Sanguinary Vein now also gives your Bleed effects a 50/100% chance to not break your Gouge.

Shaman (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Elemental
Earthquake base damage has been increased by 10%, from 493 to 542.
Purge now removes 1 Magic effect, down from 2.

Enhancement
Mental Quickness now reduces the mana cost of your beneficial, damaging, and totem spells by 75% instead of reducing the cost of your instant spells.

Restoration
Tremor Totem now has a 1 min cooldown, removes Fear, Charm, and Sleep effects from party and raid members within 10 yards, and can be dropped even while the caster is afflicted with such effects.
Mana Tide Totem now gives Party members within 23 yards of the totem 400% of the caster's spirit (excluding short-duration Spirit bonuses).
Greater Healing Wave now costs 33% of base mana, up from 30%. Base healing value increased by 20%, from 7473 - 8538 to 8968 - 10245.
Cleansing Waters now has a 0.5 sec cooldown.
Deep Healing now Increases the potency of your direct healing spells by up to 24% (up from 20%), based on the current health level of your target (lower health targets are healed for more). Each point of Mastery increases direct heals by up to an additional 3%. (up from 2.5%)

Warlock (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Affliction
Curse of Exhaustion now has a 40 yards range, up from 30 yards.
Unstable Affliction now silences the dispeller for 4 sec, down from 5 sec.

Demonology
Demon Armor and Fel Armor now seem to be permanent (no longer lasts 30 mins?)
Fel Armor no longer regenerates the caster's life and increases his/her maximum mana by 10% instead.
(Metamorphosis) Immolation Aura base damage has been increased by 5%, from 538 to 567.
Demonic Aegis now increases the amount of mana granted by Fel Armor by 50/100% instead of the amount of life.
Demon Soul Imp effect has been changed to - Critical strike chance of your cast time Destruction spells increased by 30% for 20 sec.
Inferno now also increases the duration fo your Immolate by 6 sec.
Master Demonologist now increases the damage done by your demon servants and damage you deal while transformed into a demon by 16% (up from 12%). Each point of Mastery increases damage by an additional 2%. (Up from 1.5%)

Destruction
Aftermath is now a Tier 2 talent, down from Tier 3.
Improved Soul Fire is now a Tier 3 talent, up from Tier 2. No longer increases your spell haste and now increases your Fire and Shadow damage done by 4/8% for 15 sec after you deal damage with Soul Fire. This effect has a 6 sec cooldown.
Burning Embers effect now deals up to [ 0.121% of Spell Power + 20.209 ], down from [ 0.143% of Spell Power + 23.921 ] damage.
Fiery Apocalypse now increases all fire damage you deal by 10.8% (up from 10%). Each point of Mastery increases fire damage by an additional 1.35%. (up from 1.25%)

Warrior (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Fury
Cleave now scales from 45% of Attack Power, down from 56.2% of Attack Power.
Bloodthirst now scales from 80% of Attack Power, up from 62%.
Raging Blow now deals 145% weapon damage, up from 80%.
Unshackled Fury now Increases the benefit of abilities that cause or require you to be enraged by 44.8% (up from 37.6%). Each point of Mastery increases enrage effects by an additional 5.6%. (Up from 4.7%)

Arms
Heroic Strike now scales from 93% of Attack Power, up from 75% of Attack Power.
Juggernaut now also makes your Charge ability usable in all stances.
War Academy now increases the damage of "Mortal Strike, Raging Blow, Devastate, Victory Rush and Slam" instead of "Heroic Strike, Cleave, Victory Rush and Slam".


12 янв 2011, 00:10
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
сурвов ту зе граунд ;D


12 янв 2011, 00:10
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Буратиньо писал(а):

по сколько дамажит ланс критом по фрозен таргету, если у таргета 3500реса?


  • Fel Armor no longer regenerates the caster's life and increases his/her maximum mana by 10% instead.
у меня от этого всё затвердело :D


Ничего особенного на самом деле...


12 янв 2011, 00:12
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Думаю достаточно былобы убрать мастери (20% по замороженым целям) и при этом дать 15% урона фростболта. Тогда бы спам лансов прекратился.


12 янв 2011, 00:13
Профиль



<Альфа Притон>


Сервер: Свежеватель Душ
2х2: 1503
3х3: 1510
0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Где йогурт Кликеруса ?

Seldomis писал(а):

Думаю достаточно былобы убрать мастери (20% по замороженым целям) и при этом дать 15% урона фростболта. Тогда бы спам лансов прекратился.

Думаю при таком раскладе ты бы забыл про мага.


12 янв 2011, 00:14
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Я вообще хз чем они там думают и зачем вообще изобретать велосипед, они видимо реально идиоты. Просто нефрить ленсу, демо локов, рестор шамов, военов, дк, фералов. Все. И то не тупо нефрить там, а просто изменить пару абилок. Нет же бля, нужно херню всякую творить... Короче глянем через день-два, что они там намутят в итоге.


12 янв 2011, 00:15
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Sabeer писал(а):

Netherlol писал(а):

На элемов там вообще хер положили что ли? :facepalm


Чайник + лавабурст на 30к это ОП.




По ресу 13к лава + 10к крит чайника










нихуево так получаеться....


12 янв 2011, 00:18
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Опять эти дебилы сделают арканшот>>>эш


12 янв 2011, 00:19
Профиль



<Альфа Притон>


Сервер: Свежеватель Душ
2х2: 1503
3х3: 1510
0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Тебе этого мало, элем ?


12 янв 2011, 00:19
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Цитата:

Думаю большинству магов не нравится что с ними сделали, раньше играть было приятнее. А тут есче ап который добивает мозг. Но успокаивает то что патча не будет на этой неделе если не ошибаюсь и все ещё может изменится.

Согласен. У меня самого альт маг, и меня жутко вымораживает спам лансов. Я б их не спамил бы вообще, пулял бы шатерболтами по заморозке и было б все ок, но тогда я очень проигрываю в уроне. А так реально возникает желание забиндить на пробел и биться головой. Нахер было такое делать с магами.


12 янв 2011, 00:25
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Inscription: Glyph of Dark Succor - Causes your Death Strike ability to always restore at least 20% of your maximum health when used while in Frost or Unholy Presence.

Скажите, кого бить в сетапе :рыцарь смерти: :маг: :жрец:?


12 янв 2011, 00:26
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Мне одному кажется что всё это фейк?


12 янв 2011, 00:27
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Frost Specialization now also increases the damage of Frostbolt by an additional 15%. However, if will decrease your Frostburn mastery by 6.
При 10 искусности было около 25%, если сделать -6,будет около 9%. Вот и долгожданный нерф


12 янв 2011, 00:28
Профиль



<Пони Слэйстейшн>


Сервер: Свежеватель Душ
2х2: 2201
3х3: 2323
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
ахахаха бреду нету предела :lol


12 янв 2011, 00:29
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Dord писал(а):

Inscription: Glyph of Dark Succor - Causes your Death Strike ability to always restore at least 20% of your maximum health when used while in Frost or Unholy Presence.


Скажите, кого бить в сетапе :рыцарь смерти: :маг: :жрец:?


Дес страйк же хавает анхоли руну тоже. Имхо будет возможен вариант с загоном дк в дей, ради того, чтобы он отхиливался дес страйками - что снизит прессинг от него в разы.


12 янв 2011, 00:30
Профиль



<Лемминги>


Сервер: Разувий
2х2: 1097
0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Netherlol писал(а):

Sabeer писал(а):

Netherlol писал(а):

На элемов там вообще хер положили что ли? :facepalm


Чайник + лавабурст на 30к это ОП.




По ресу 13к лава + 10к крит чайника










нихуево так получаеться....


12 янв 2011, 00:30
Профиль

0
Сообщение Re: Ку-ка-ре-ку
Попячся писал(а):

Согласен. У меня самого альт маг, и меня жутко вымораживает спам лансов. Я б их не спамил бы вообще, пулял бы шатерболтами по заморозке и было б все ок, но тогда я очень проигрываю в уроне. А так реально возникает желание забиндить на пробел и биться головой. Нахер было такое делать с магами.



Ну щас почти у всех классов есть абилы для интерупта кастов и у всех хилов диспел, болты с такой высокой скоростью каста просто не дадут поспамить, там вон в соседней теме маг из тимы танкза с инстантами проигрывает в среднем в 5 раз по дмг всем мили а если бы вернули болты у него бы ваще было 0 damage done.


12 янв 2011, 00:31
Профиль
Начать новую тему Ответить на тему


Перейти:  

На сайте использованы материалы, принадлежащие Blizzard Entertainment. Копирование материалов возможно только c разрешения портала. В противном случае это будет называться уже другим словом.
Рейтинг@Mail.ru