LEGEN... wait for it... DARY  
Автор Сообщение

0
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY



12 июл 2013, 21:18
Профиль






Сервер: Голдринн
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

fu, на весте в г1 дают реально чот мало, где мои +32?!



12 июл 2013, 21:42
Профиль Skype WWW



<Ин Террорем>


Сервер: Soulflayer
0
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

likkrit писал(а):

fu, на весте в г1 дают реально чот мало, где мои +32?!

Скажи привет своему убогому ммру :(

Это бтв отлично описывает старую тему про челенжеров на ру :O



12 июл 2013, 22:20
Профиль Skype






Сервер: Голдринн
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Крауди писал(а):

likkrit писал(а):

fu, на весте в г1 дают реально чот мало, где мои +32?!

Скажи привет своему убогому ммру :(

Это бтв отлично описывает старую тему про челенжеров на ру :O

дай посчитать, 7 винов подряд перед этим это причина давать по 15-17?

 



12 июл 2013, 22:22
Профиль Skype WWW



<Ин Террорем>


Сервер: Soulflayer
0
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

likkrit писал(а):

дай посчитать, 7 винов подряд перед этим это причина давать по 15-17?

Если у тебя до этого был убит ммр, с чего после 7 винов тебе должно нормально давать? ._.



12 июл 2013, 22:26
Профиль Skype






Сервер: Голдринн
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Крауди писал(а):

likkrit писал(а):

дай посчитать, 7 винов подряд перед этим это причина давать по 15-17?

Если у тебя до этого был убит ммр, с чего после 7 винов тебе должно нормально давать? ._.

Мне до этого давали +32 и я играл с одной платиной

 



12 июл 2013, 22:28
Профиль Skype WWW

2
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

А через патч удалят ап йи и ты вернешься в бронзу  :troll:



12 июл 2013, 22:47
Профиль






Сервер: Голдринн
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Izuveal писал(а):

А через патч удалят ап йи и ты вернешься в бронзу  :troll:

Я пересел на вейн, на юи испортил винрейт до 85% и теперь грущу

 Кстати дело действительно может быть в ммр, когда я этот акк взял я играл с бронзой ваще, мб не хватило винов

 



12 июл 2013, 22:54
Профиль Skype WWW

0
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

А почему именно вейн? Там же больше 1й кнопки, я х3 как ты осилил



12 июл 2013, 23:07
Профиль

0
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

У Вейн то больше одной кнопки? Что то новое.

 



12 июл 2013, 23:11
Профиль Skype

0
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Ну там е есть, чтобы разные юи тебя не догнали)))

 

 

Если введут, то это даже что-то ниже плинтуса:

Цитата:
Jayce
HP/5 reduced to 5 from 7
HP/5 per Level reduced to 0.5 from 0.7
MP/5 increased to 10 from 7
MP/5 per level increased to 1.0 from 0.7

Jayce may no longer level Transform but his abilities have 6 ranks.



Hextech Capacitor ( Passive )

* Now additionally grants 5 to 130 magic damage for the first attack after transformation, based on character level.

Moved a portion of his transform passives onto his character passive.Additionally, Hextech Capacitor is weak at character levels 1-3 but stronger at 6 and 9 to smooth out power differences between the fact that he has multi-form abilities and no ultimate.



To the Skies ( Q )

* Mana Cost reduced to 30 at all ranks from 40/50/60/70/80
* Damage rescaled to 25/75/125/175/225/275 (+0.6 Bonus) physical damage from 20/65/110/155/200 (+1.0 Bonus) physical damage

To the Skies! had some early game spike power and late game spike power. Normalizing this curve such that you don’t have to stack a ton of early Attack Damage or a ton of late Penetration in order to utilize this ability effectively for burst.



Static Field ( W )

* Passive mana gain on-hit removed.
* Damage rescaled to 60/110/160/210/260/310 (+1) from 100/170/240/310/380 (+1)

* Basic Attacks during static field now deal an additional 10/15/20/25/30/35 (+0.2) magic damage on hit. Numbers even more highly experimental and subject to change on this one.
* Cooldown rescaled to 13/12/11/10/9/8 from 10

Static Field should encourage Jayce to stay in Hammer form and engage on his opponents for prolonged periods of time while his Cannon Transform is unavailable.

Also experimenting with a W -> R -> W swap combo – though the current gameplay is a little unintuitive.



Thundering Blow ( E )

* Mana cost increased to 85 from 40/50/60/70/80
* Now has a rank 6 that deals 23% health damage and up to 700 magic damage versus minions.

Thundering Blow in top lane was often Jayce’s easy-mode button. If Jayce was in a bad spot – he could simply Thundering Blow to escape. Aggressively gating the Mana Cost on this ability means that eventually, Jayce’s second chances will run out.

However, we wanted to preserve Jayce’s engagement pattern if he chooses to be active – hence the To the Skies! Mana changes.



Transform: Mercury Hammer ( R )

* Now grants 5 to 35 Armor and Magic Resistance, based on character level.



Shock Blast ( Q )

* Damage rescaled to 60/105/150/195/240/285 (+1.2 Bonus) from 60/115/170/225/280 (+1.2 Bonus) - Probably needs to be scaled up a tad.
* Missile Speed increased to 1450 from 1350

* Missile Width decreased to 50 from 60.
* Missile Area of Effect decreased to 160 from 175

* Accelerated Missile Width remains at 60.
* Accelerated Missile Area of Effect decreased to 225 from 250
* Accelerated Shock Blast initial speed increased to 2550 from 2350
* Accelerated Shock blast now decays down to 1550 during flight

Changes here are mostly to increase the dodgability of Shock Blast, especially from fog of war + acceleration gate circumstances.

The acceleration of gate also favors using E after launching Q – as this will give the opponent the smallest amount of time to react.



Hyper Charge ( W )

* Damage reduced to 70/80/90/100/110/120% from 70/85/100/115/130%
* Critical strikes now simply add 100% of your total AD to the damage (this can be further modified by critical strike damage) rather than being dependent on the rank of the skill.

* Cooldown rescaled to 14/12/10/8/6/4 from 14/12/10/8/6
* Cooldown now begins when Hyper Charge is fully consumed

* Mana Cost rescaled to 30/38/46/54/62/70 from 40

Hyper Charge harass becomes more dominating depending on the rank of the spell in a lot of cases. Early ranks of Hyper Charge tend to be less than mana efficient in a lot of ways. These changes are designed to reduce some of obtuse abuse cases of Hyper Charge with IE or priming the skill but to also make Hyper Charge’s cost roughly equivalent to its effect.



Acceleration Gate ( E )

* Mana Cost reduced to 20 from 50
* Has a 6th rank that increases Movement Speed by 55%.

Jayce brings Acceleration Gate as his primary team utility. The Jayce player should feel confident that his team contribution shouldn’t be necessarily gated by his playstyle or what he is forced to build. The cooldown nerfs in 3.9 should control Gate”s spamminess and uptime – and thus the Mana Cost here seems to be unnecessarily restricting him to Mana intensive builds.



Transform: Mercury Cannon ( R )

* No longer has an armor and magic resist reducing proc.

This proc effect was mostly unnecessary – while it ensured Jayce made it to late game, the combined effect of the proc means that Jayce effectively ignored far too much of his opponent’s armor than was healthy.



12 июл 2013, 23:14
Профиль






Сервер: Голдринн
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Juron писал(а):

А почему именно вейн? Там же больше 1й кнопки, я х3 как ты осилил


Я играю на том, что может выиграть игру 1 х 5, ну по крайней мере пока до даймонда не дойду

Daniel писал(а):

У Вейн то больше одной кнопки? Что то новое.

 

Ульта и ку же оО

 



12 июл 2013, 23:25
Профиль Skype WWW

0
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Я не понимаю чего вы так паритесь. Животное заслуживает этого, если КаЗикс следующий то может даже появится смысл играть в игру больше одного-двух игр в день.

 



12 июл 2013, 23:26
Профиль Skype



<Prestige Gaming>


Сервер: Ravencrest
2х2: 96
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Daniel писал(а):

У Вейн то больше одной кнопки? Что то новое.

Их там 4 без саммонеров Roll

 

А с джейсом непонятно. Тэрибл дэмейджа нет, сустейна нет, откидывания нет (ЛОЛШТО? теперь огромная часть чаров сможет просто делать олл ин без проблем), гейты понерфлены. И кому он такой нужен будет? Мне-то без разницы в принципе, просто из тир1 перевели в тир хеймердингер, хотя возможно на практике у него появится вменяемый олл ин после реворка, но что-то не похоже. 


А ещё макс левел абилки теперь будет не на 9ом а на 11ом лол.



13 июл 2013, 00:28
Профиль

0
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

m0s писал(а):

Их там 4 без саммонеров Roll

Правда? Я насчитал только три. Но видимо у меня проблемы с математикой.



13 июл 2013, 00:48
Профиль Skype






Сервер: Голдринн
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Daniel писал(а):

m0s писал(а):

Их там 4 без саммонеров Roll

Правда? Я насчитал только три. Но видимо у меня проблемы с математикой.

Я кстати тоже нашел 4 оО

 



13 июл 2013, 00:53
Профиль Skype WWW

0
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Q, E, R. Или вы правую кнопку тоже считаете?



13 июл 2013, 00:53
Профиль Skype






Сервер: Голдринн
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Daniel писал(а):

Q, E, R. Или вы правую кнопку тоже считаете?

Q E R ботрк

 



13 июл 2013, 00:54
Профиль Skype WWW

0
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

А ну тогда ок. Надо будет собрать какого-нибудь Райза с ботрком, дф, твин шадоус, солари и рандуином. Тогда никто не посмеет сказать что я однокнопочный.

 



13 июл 2013, 00:56
Профиль Skype



<Prestige Gaming>


Сервер: Ravencrest
2х2: 96
Сообщение Re: LEGEN... wait for it... DARY

Ага, как не играю так каждый райз с ботрком а вейна с каплей.



13 июл 2013, 01:41
Профиль
Начать новую тему Ответить на тему


Перейти:  

На сайте использованы материалы, принадлежащие Blizzard Entertainment. Копирование материалов возможно только c разрешения портала. В противном случае это будет называться уже другим словом.
Рейтинг@Mail.ru