Варам дали хорошие бафы вроде снижения кулдауна у героик страйка и реклы каторая висит 12 (!) сек, но 50% крита (хотя при талантах почти каждый удар под реклой - критический) вместо 3 ударов каторые кайтились/контролились без проблем. Но фигово тащить в ситуации 1х1 например против того же ханта, развод на героик лип и чардж и 14 секунд смотришь как с расстояния в 40 метров тебя убивают. С магом вообще молчу
p.s. После того как дали бонус от шмоток на уменьшение время дизарма на себе, зачарил ураган который прокает на 450 хасты, не знаю баг или нет но он бывает прокает ещё по верх первого и даже третий раз (!) но не на долго так как первый уже к тому времени пропадает, ок на пару секунд 1350 хасты
19 фев 2011, 13:50
ZoraMax
[3.4]
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
Все посты не читал не знаю упомянул кто то это или нет, но живучесть лока в 3/3 вообще ни как не поменялась после патча, отхилку урезали тока у фел армора, а в 3/3 в 99% случаев локи бегают с демон армором, так что если вы сейчас начали легко убивать локов, так же вы могли их убивать и до патча, это было просто само внушение, что локи жирные.
клевый патч...если раньше 48 минут жили только избранные классы(всякие \ \:чернокнижник: ),то сейчас это могут практически все(даже огм )...баланс пришел!
19 фев 2011, 14:51
Reptus
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
ни каждый сможет в 48 минут прожить
19 фев 2011, 14:56
Адэма
[0.7]
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
ZoraMax писал(а):
Все посты не читал не знаю упомянул кто то это или нет, но живучесть лока в 3/3 вообще ни как не поменялась после патча, отхилку урезали тока у фел армора, а в 3/3 в 99% случаев локи бегают с демон армором, так что если вы сейчас начали легко убивать локов, так же вы могли их убивать и до патча, это было просто само внушение, что локи жирные.
+++
19 фев 2011, 14:57
Runerz
[0.4]
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
Botan1k писал(а):
Чет про энхов мало инфы, учесть, что их щас единицы.
У энхов всё ок .. тока мана кост на диспел одного бафа бесит..
Death knight Ghouls under the effects of Dark Transformation can no longer cast Gnaw while it's on cooldown.
#936 Hunter ( / / )
Aimed Shot damage has been decreased to approximately 160% weapon damage (at level 80+), down from 200%.
Aspect of the Hawk now provides around an additional 2000 attack power at level 85.
#936 Paladin ( / / )
Light of Dawn no longer heals targets outside the paladin's party or raid. It correctly heals up to 5 targets in the paladin's raid.
#936 Priest ( / / )
Body and Soul no longer reduces the mana cost of Power Word: Shield (the hotfix made on February 16 to provide this additional benefit has been reverted).
Rapture now returns 2/5/7% of maximum mana when Power Word: Shield is consumed, up from 2/4/6%.
#936 Warlock ( / / )
Instant-cast Shadowbolts from Shadow Trance (both the talent and Glyph of Corruption versions) should no longer consume charges of Backdraft if both procs are available. Shadow Trance will always take priority and be consumed first when Backdraft is active. Subsequent Shadowbolts will consume Backdraft stacks.
#936 Warrior ( / / )
Two-Handed Weapon Specialization (Arms passive) now gives 20% bonus damage with two-handed weapons, up from 10%.
Today's Hotfixes We actually spent a bit of time talking to the designers about this very topic, and it's something they're well aware of and realize isn't always ideal.
A few really great points came out of that meeting, though:
Some changes in 4.0.6 and/or 4.0.6a were just wrong. For a myriad of reasons the changes made in 4.0.6/4.0.6a either did not pan out as expected, or were simply mis-calculations/interpretations. Which is the reason for a number of the quick reversions and changes in hotfixes shortly after the patch.
While there was feedback from the PTR on what is broken, overpowered, underpowered, etc. there simply wasn't enough data and real world proof for us to make changes. Forum posts always make a lot of noise. It's difficult to separate the seed from the chaff. Yes, it turned out a number of reports proved to be accurate once the 4.0.6's hit the masses and we were able to get a sample size that showed us what needed adjusting.
The third point discussed was that we have an obligation to deploy hotfixes when we feel we're making quality of life-improvements, fixing errors, or simply making good balance changes. Good balance is very much debatable among who you ask, of course.
Fourth point really struck home with all of the designers, and that's that they also have an obligation to not use the live realms as a balancing laboratory. That while the changes being made have seemed very quick and sporadic at times, that there is thought and planning going in to them, and they are consciously avoiding throwing out changes and seeing what happens. While some changes have been implemented and then reverted, it's not because a lot of thought and effort didn't go into them, but that simply they didn't work as intended.
I know a lot of us remember the old days where classes would sit without changes for months, in some cases years for specific mechanics. A class would dominate for 6 months, and that's just how the game was. While we think good, measured changes in patches is far more visible and understandable, that hotfixes allow so much more to offering immediate relief that we'd be remiss in not using them to offer a better game experience to you, the players. There's an agreement that 4.0.6 and 4.0.6a have been pretty chaotic with hotfixes, and that's due to a number of issues that we don't consider to be 'usual'. We fully expect them to slow down substantially from this point, and we really appreciate everyone who stays on top of the hotfix blog, and relates the changes as they're made to their guildies and friends. ()
19 фев 2011, 17:40
Эйни
[0.2]
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
Gothiques писал(а):
Говорят, что Эйни неестественно быстро фералом (инстантно) слипает вражеских друидов случайно ушеджших в животные формы. Наверное тот самый скилл, как и раньше диспел всего и вся ретриком.
Ложь, как обычно.
19 фев 2011, 17:53
Alaron
[30.5]
Пилигрим
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
ne0x писал(а):
Alaron писал(а):
За автокик банят, ноГКД всё-таки пофиксили. Уж лучше так, чем баги, которые юзаются не всеми, но зато пару аддонов.
как они забанят если варден не видит?
Соломуниху же банили, тогда (вроде бы) выпилили и механизм автокика, хотя инфа не проверена.
19 фев 2011, 18:02
mortalwindos
[1.5]
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
из 10 игр 7 рмп, чето пичаль
19 фев 2011, 20:12
Reptus
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
привыкай
19 фев 2011, 21:33
nickonerus
[1.1]
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
Фен на высоте!
20 фев 2011, 02:42
Gidrant
[-0.1]
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
Жалко что эту тему не прочитают близы. Полность согласен с феноменом(Все очень четко подмечено) . только я бы добавил кучу нецензурной лексики в разделе Хант,Прист и РМП!
Добавлено спустя 39 секунд: Я хз как так можно было перебафать эти классы
20 фев 2011, 05:28
Marshall
[22.6]
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
За кого больше всего играют того и бафают.
20 фев 2011, 05:36
Suslik
[15]
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
Marshall писал(а):
За кого больше всего играют того и бафают.
Или наоборот.
20 фев 2011, 07:58
Doomshadow
0
Re: Патч 4.0.6: впечатления от классов и сетапов
Я 1ый раз за 8 предыдущих сезонов вайню, но роги мне кажутся ни о чем.
На сайте использованы материалы, принадлежащие Blizzard Entertainment. Копирование материалов возможно только c разрешения портала. В противном случае это будет называться уже другим словом.