Некоторые изменения в плане оформления произошли ,но в целом всё очень доступно - вернул ,Спасибо.
27 окт 2011, 23:48
Xganez
[0.2]
0
Re: Возвращение IP(RP)
Чуваки,про дату 2ух чампов пизданул,указали на 'опечатку' даты только одного перса,ещё одного чампа оставил , а у которого срок годности истёк заменил.Больше не будет притензий?
28 окт 2011, 15:15
Zontor
[0.3]
0
Re: Возвращение IP(RP)
Ребята, 2ой раз еще прокатывает вернуть? =)
24 ноя 2011, 01:47
Earl
[6.7]
0
Re: Возвращение IP(RP)
Я пробовал вернуть старого чампа, мне написал Чак Торрис...Так что скорее всего даже с новым саппорт акком вас ждет неудача
24 ноя 2011, 03:43
DockeRr
0
Re: Возвращение IP(RP)
там теперь зака фигня, что чемпионов если купил например за 2 месяца как в суппорт обратился его не вернут уже...
24 ноя 2011, 05:58
Zontor
[0.3]
0
Re: Возвращение IP(RP)
Отправил тикет со 2го ака. Прокнуло письмо:
Скрытый текст
Hello Sergey,
Please note that this message contains valuable information for you concerning the terms of any refund you may be eligible for, in addition to requesting information from you. Please take the time to read and understand the entire message.
We normally do not provide refunds for items such as skins, champions, runes or even champion/skin price reductions. However, I can make a one-time exception for you and refund up to 3 purchases that have been made in the last 30 days of submitting your request. Because this is a one-time exception, we encourage you to include all 3 purchases in your request as we will not make any additional refund exceptions once the refund has been completed. By replying with the information requested in the proper format, you are agreeing to have a refund issued to your account if you are eligible and you understand that if a refund is completed it will be a one-time exception.
So I can easily research the transaction(s) and assist you with this refund, please provide me with the following information for each of the three items you would like refunded:
- Type: - Description: - Currency Type (IP/RP): - Amount: - Date Purchased:
You can view your purchase history in the ‘Purchases’ tab of the store to find all this information. Please also make sure you provide me with the correct account information:
- Your account name (What you log in to the game with) - Your summoner name (What other players see in game) - Which server you play on (NA, EU West, or EU Nordic & East)
If you did not provide me with all of this information, your purchases were made more than 30 days ago, or you have received a refund before we will be unable to process your refund request. I'm sorry for the inconvenience.
Please let me know if you have any further questions or feedback. Good luck on the Fields of Justice!
Thanks,
Guru of Time Riot Player Support Specialist
Happy Turkeyday!
Gobble Gobble
Nov-23 2011 17:28
ну, т.е. такое же как и в 1й раз. Посмотрим чем закочится
24 ноя 2011, 12:17
Starsboba
0
Re: Возвращение IP(RP)
Стандартное письмо
...or you have received a refund before we will be unable to process your refund request. I'm sorry for the inconvenience.
Они чекают твой профайл, уже нет халявы, моему Василию Пупкину отказали.
24 ноя 2011, 12:27
Zontor
[0.3]
0
Возвращение IP(RP)
но, когда открываешь тикет, там и так просят ввести инфу про ак.
24 ноя 2011, 12:29
Starsboba
0
Re: Возвращение IP(RP)
Открой старый профайл. Там тоже сразу прилагаешь инфу, полностью. Они все равно просят подтверждения, стандартная процедура.
На сайте использованы материалы, принадлежащие Blizzard Entertainment. Копирование материалов возможно только c разрешения портала. В противном случае это будет называться уже другим словом.