Here's a little bit of insight for the change to druids and our thoughts for you. Again, I'd like to remind everyone that we're always open to constructive feedback and want to encourage everyone to keep trying things out for yourself on the PTR.
Simply put, we’ve been moving away from hard counters such as when one class is completely immune to the control mechanics of another class. Druids, unlike other classes in PvP, were too easily able to be self-dependent without the need of any additional support from any class and were capable of avoiding these control mechanics. To counter the cost of this change, we have added additional damage output to druids. Feral druids are now doing very legitimate damage.
We realize that by extension, Balance and Resto druids feel they are getting the shorter end of things with this change, but Resto can dispel any root on their own (but for warrior) in a single GCD. We’re currently discussing potential ways of compensating Resto and Balance druids for this change, but we still need to evaluate whether it’s truly necessary.
Again, I'd like to remind everyone that we understand the passion that you have for this topic, and we likewise value that passion and constructive feedback. We just ask that you keep it constructive and we'll continue to answer what we can for you.
Ресторов и мункинов будут апать, но не фералов Добавлено:
:друид: Druid Balance
* Fungal growth duration has been increased to 20 seconds, up from 10. In addition, it should now be much more responsive when detonating Wild Mushrooms. * Moonkin Form now grants 15% damage reduction instead of increased armor. * Starfall will no longer strike targets that are not in combat and will now drop stars at a slightly faster rate. * Wild Mushroom is now instant cast, down from 0.5 seconds. In addition, the radius of detonation has been increased to 6 yards, up from 3, and damage done increased by 30%.
Restoration
* Disentanglement (new specialization): Causes shapeshifting to remove roots in addition to snares.
Новая специализация - "распутывание": позволяет снимать рут эффекты в дополнение к замедлениям. Будет даваться только ресторам. Не плохой бафф мункинов - заместо увелечения армора в мункин форме, теперь -15% всего демага.
14 янв 2011, 21:13
Zeus
[32.9]
0
Re: Бафф инк
Теперь многим друидам сова покажется милой и забавной.
14 янв 2011, 21:16
snipjke
[0.1]
0
Re: Бафф инк
предлагаю диспел сделать бесплатным
14 янв 2011, 21:21
La1r
[0.2]
0
Re: Бафф инк
Даешь КД солар беама 24с
14 янв 2011, 21:23
Heavy
[2.6]
0
Re: Бафф инк
To counter the cost of this change, we have added additional damage output to druids. Feral druids are now doing very legitimate damage.
Не выйти из новы? ФБ тебе на 50к, ссаный маг-нюхач.
14 янв 2011, 21:27
Gotoschool
[0.9]
0
Re: Бафф инк
перевод можно?
14 янв 2011, 22:51
fataLity
[0.2]
0
Re: Бафф инк
Gotoschool писал(а):
перевод можно?
Нам не нравится что друиды, в отличии от других классов, могут быть "самостоятельными" без поддержки других классов и могут избежать CC.
Чтобы компенсировать изменения (об шейпшифте), мы добавим друидам дополнительный урон. Ферал друиды теперь ебашут очень ок.
Мы понимаем, что для Рестора и Баланса это изменение сказывается хуево, но рестор может сдиспелить руты за 1 гкд. В настоящее время мы обсуждаем как мы можем компенсировать это изменения ресторам и балансам и насколько это им действительно нужно.
Я утрирую, но примерно так.
14 янв 2011, 23:29
Sabeer
[2.6]
0
Re: Бафф инк
Цитата:
we have added additional damage output to druids. Feral druids are now doing very legitimate damage.
На сайте использованы материалы, принадлежащие Blizzard Entertainment. Копирование материалов возможно только c разрешения портала. В противном случае это будет называться уже другим словом.