Автор |
Сообщение |
Geralt
[0.5]
|
0
Re: ЖИВЕМ
Где хотфикс блеать?
|
22 фев 2011, 12:47 |
|
|
Savich
[2.2]
|
0
Re: ЖИВЕМ
Geralt писал(а): Где хотфикс блеать?
|
22 фев 2011, 16:21 |
|
|
Берклав
|
0
Re: ЖИВЕМ
Хуй вам сцуки, а не нерф.
|
22 фев 2011, 20:19 |
|
|
HeavenLight
|
0
Re: ЖИВЕМ
кто нить заметил на сколько слабее аймед теперь бъёт? а то либо у меня глюки, либо это минус 40% от общей дамаги
|
23 фев 2011, 17:51 |
|
|
renvint
[0.2]
|
0
Re: ЖИВЕМ
Чето ханты не ворвались еще за 2недели. На циклоне 20хантов на 2200+ на шквале-41, рампаж-25.
|
23 фев 2011, 18:16 |
|
|
netz
|
0
Re: ЖИВЕМ
кажется, все таки нерф был) а не ап
|
23 фев 2011, 19:41 |
|
|
Илюшенька
|
0
Re: ЖИВЕМ
зато считали тут, вычисляли... теоретики блеать
|
23 фев 2011, 20:56 |
|
|
Bayanist
[3.5]
<ÐIE>
Сервер: Outland
Рейтинг поля боя: 384
2х2: 2322
3х3: 2504
5х5: 1952
|
0
Re: ЖИВЕМ
по аймеду нерф похожу больше чем ожидался. Раньше 11200 ( с аспектом) крит 43 удар 21-22 по маникену 85, Сейчас 10500 удар 16-17 крит 33-34 под аспектом критует 38 А так химера стала бить значительно больше, криты по лате больше аймеда на много.
выше 2600 в 3х3 около 7 хантов "на всех бг"
|
23 фев 2011, 20:59 |
|
|
Krv
|
0
Re: ЖИВЕМ
Да,аймед стало не слишком выгодно натягивать, лучше долбить по кнопке химеры и аркана по кд. Близзам похуй на скилл механику, фейсроллить по клаве стало выгоднее,чем что-то там кастить
|
23 фев 2011, 21:13 |
|
|
Siva
[0.7]
|
0
Re: ЖИВЕМ
близзы упоротые ну просто жесть!
|
23 фев 2011, 21:25 |
|
|
Klepser
|
0
Re: ЖИВЕМ
аймед стал дольше на 0.4 кастоваться
|
23 фев 2011, 21:27 |
|
|
Moonguard
[3.7]
|
0
Re: ЖИВЕМ
ну в 3на3 хант далеко не так слаб, как вы вайните)
|
23 фев 2011, 21:30 |
|
|
Zeus
[32.9]
|
0
Re: ЖИВЕМ
они всегда ноют.
|
23 фев 2011, 22:02 |
|
|
Krv
|
0
Re: ЖИВЕМ
Кстати, иконка аймеда всё также упорно отображает +200% вепон дамага. Любо близзы совсем упоротые,либо уже болт положили на вов
з.ы Никто не вайнит, хантам с +1400 ап тоже неплохо, правда вот не знаю, стоит ли теперь брать таланты на бонус к аспектам и заместо чего.
|
23 фев 2011, 22:10 |
|
|
gwld
[0.2]
|
0
Re: ЖИВЕМ
уже давно известно что близы сначало меняют дамаг абилок ,а уже потом только тултип,пора уже привыкнуть
|
23 фев 2011, 22:50 |
|
|
ParceQue
|
0
Re: ЖИВЕМ
будьте прокляты все вафликты с бекпедалящими шоманами на даларан арене, аминь.
|
24 фев 2011, 00:14 |
|
|
Siva
[0.7]
|
0
Re: ЖИВЕМ
думал только я ненавижу даларан арену
|
24 фев 2011, 00:42 |
|
|
Берклав
|
0
Re: ЖИВЕМ
ParceQue писал(а): будьте прокляты все вафликты с бекпедалящими шоманами на даларан арене, аминь.
Ты забыл сюда включить дк, который распростроняет говно как муха.
|
24 фев 2011, 06:07 |
|
|
Fornax
[-1.8]
|
0
Re: ЖИВЕМ
Кто нибудь обьясните что эти пидары тут в блу посте пишут про хантов про скрытые пол секунды каста? Hunter Recent hunter hotfixes That's mostly on target, but there's a little more to it. We actually had a few different goals with these hotfixes. While it’s true that we wanted to reduce Marksmanship burst in PvP, that’s only part of the story; we equally wanted to make Survival and Beast mastery more attractive choices in PvE. That involved bringing Marksmanship damage down a bit in fights where little or no movement is required, and reducing the amount of Aimed Shot spam once mobs drop below 80%.
Marksmanship's burst damage in PvP was indeed higher than we wanted, and we felt that Aimed Shot was the best place to bring burst back into line, so we've reduced its damage, including the Aimed Shot! generated by the Master Marksman proc, by about 20%. To help compensate for the loss of dps and improve Survival and Beast Mastery output, Aspect of the Hawk should now provide 2000 attack power at level 85. This will also make the talent One with Nature more powerful as well. The net effect of the change to Aspect of the Hawk should result in a buff to Survival and Beast Mastery in PvE and (in combination with the Aimed Shot nerf) a slight reduction to PvE Marksmanship dps. The changes should also make Aimed Shot less attractive once a target drops below 80% health and Careful Aim no longer applies.
This is also good time to clear up some of the confusion about hunter shot cast times. Essentially, ranged attacks in World of Warcraft have always had a built in 0.5 second delay to their cast time. Since this does not apply to instant attacks, for hunters it only really applies to Aimed Shot, Steady Shot and Cobra Shot. Prior to the 4.0.6 changes, Aimed Shot was listed with a 3.0 cast time, but due to the delay, in reality it had a cast time that amounted to 3.5 seconds. Now that it is listed at 2.4 seconds, the actual cast time is now closer to 2.9, which is where we want it to be. We realize this caused some confusion (even for us), and we’re going to see if we can make the 0.5 second delay more visible in the future.
Finally, we also wanted to let you know that Deterrence is functioning properly: Deterrence now provides 100% miss chance rather than 100% parry chance and remains in effect even if the hunter's weapon is disarmed, but it's still possible to temporarily delay a hunter’s use of Deterrence with the judicious use of disarm effects. In combination with some of the recent adjustments to melee mobility, Deterrence should still be more effective overall. We'll continue to keep an eye on it. (Source)
Deterrence in 4.0.6 In the past Deterrence provided 100% parry, which could only be performed with a melee weapon equipped. Now it provides 100% miss chance, which means that your avoidance will still work.
The real issue is that some attacks, especially rogue attacks like Cheap Shot, could not be parried. Therefore a rogue could Cheap Shot through Deterrence, which totally countered the intent of Deterrence as a melee defense. With this change, Cheap Shot should correctly miss a hunter under Deterrence.
|
24 фев 2011, 07:18 |
|
|
lllwwwbbb
|
0
Re: ЖИВЕМ
в ВОВ заклиния после каста еще "летят" до цели 0,5 секунды ваще то
|
24 фев 2011, 09:20 |
|